A
Anoniem
Guest
Gisteren zijn we om 19.00 toch even naar het ziekenhuis gegaan. Toch om even uit te laten zoeken of het nou weeen waren en ook omdat ik de kleine minder voelde bewegen. De ctg was gewoon weer goed. Zodra de apparatuur aangesloten was probeerde ze de hele boel van mijn buik af te trappen. De gyn heeft ook gekeken of ik ontsluiting had. Ik zit nu op 1 cm terwijl een week daarvoor alles nog dicht was. Nu is 1 cm natuurlijk niks, maar wel fijn om te weten dat er wel iets gebeurd. Ik heb ook een slaaptablet meegekregen van het ziekenhuis zodat ik nog even een goede nacht zou hebben voor de keizersnee. Maar gisteren wilde ik hem niet nemen omdat we pas om 23.00 thuis waren en de wekker om 5.45 gaat. Ik heb heel goed geslapen tot 3.45, toen maar weer naar beneden gegaan. Het slaaptablet bewaar ik voor een nacht in het weekend omdat we dan geen wekker hoeven te zetten en ik hoop dat ik dan echt wat uren kan gaan maken. Al met al alles hier dus in ordeen nu maar afwachten wat er eerder is, de baby of de geplande datum van de keizersnede. Voor iedereen verder succes en bedankt voor de steun en adviezen gisteren.
kus
37 weken en 4 dagen
kus
37 weken en 4 dagen