rust zacht oma

hee meiden,
had 2 week geleden geschreven dat me oma was gevallen en heup had gebroken. alles leek goed te gaan maar vanochtend toch overleden!
ze was al 89 dus heb er op zich wel vrede mee, ze wou ook graag naar haar man en dochter!
wel wreed om je moeder en oma (haar moeder) in 1 jaar te verliezen!
dinsdag crematie en dan kunnen we weer verder..klinkt hard misschien maar wel de waarheid!
rust zacht lieve oma

Neomi, ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd. Het is heel wreed om je moeder en oma in 1 jaar te verliezen. Ik hoop dat je dit verlies een plekje kunt geven.
Liefs Chantal

Lieve Neomi,

Heel veel sterkte met dit verlies..Ook al was ze 89, het blijft lastig en binnen een jaar tijd een moeder een oma verliezen is echt heel heftig..
Heel veel sterkte meid!

Groetjes Daisy

Neomi heel veel sterkte! Ik ben mijn moeder vorig jaar heel plotseling verloren en toen dit jaar mijn oma in het ziekenhuis kwam te liggen en het allemaal niet zo goed leek. Was ik heel bang dat k haar ook zo verliezen. Gelukkig gaat t nu supergoed dus ik mag van geluk spreken! Maar heel veel sterkte! Ook al heb je er vrede mee het maakt het niet minder moeilijk! Nogmaaals heel veeel sterkte! X

Neomi,

Heel veel sterkte toegewenst. Hoe moeilijk het ook is denk je wel een beetje aan je zelf?

Groetjes Manuela (april forum/zwangerworden forum)

Terug
Bovenaan