rust

Hoi meiden

Wij gaan lekker in de ruststand. Na ons gesprek met onze eigen gyn, hebben we dit besloten. We gaan verder in november. 20 sep hebben we een gesprek met de ivf-arts en daar gaan we de rest bespreken.
We hebben duidelijkheid over cryo's gekregen.
Meer dan 50% overleeft de ontdooifase niet, van wat overblijft en terug wordt geplaatst nestelt naar 12% in, de rest red het niet. Jammer dat helaas bij ons 100% niet heeft overleefd. Ach ja............ het zal eens meezitten (berusting aan onze kant)
Ik heb ook besloten om het forum nog minder te gaan volgen. Alle nieuwe die erbij komen en ook nog redelijk snel weer vertrekken, dat kan ik niet zo goed hebben. Ik gun het iedereen, alleen wil ik er ook eens tussen zitten.
We hebben het er over dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken en als dat zo is gaan we lekker met elkaar door. Er is meer in het leven te beleven.
Meiden....... succes allemaal

Liefs

Lydia

lieve Lydia,

Wat knap van je dat je rust zoekt en een tijdje niks doet.
Ff alles op een rijtje zetten.
Ik hoop dat je je rust kunt vinden!

Ik merk dat het forum voor mij de laatste weken ook steeds lastiger wordt.
Ik wil er heel graag lezen en schrijven, maar precies zoals je omschrijft er komen heel heel veel nieuwe hier met heel veel vragen, die ik al ruim 2 jaar geleden had.
En vele van deze meiden vertrekken weer na korte tijd.
Voor hun super, maar voor mij des te confronterender!
Ik schrijf hier nu anderhalf jaar en heb veel meiden zien gaan en komen, maar ik vind eigenlijk dat het ook mijn tijd is om te vertrekken.
En ik ga vertrekken, dat is zeker. Want over een paar behandelingen is het voor ons klaar. Zwanger of niet... Wij willen gaan genieten!!!! Wij willen ook rust.
We gaan nu nog voor de puregon behandelingen en als die niet werken, dan is het over en uit!!!

Soms probeer ik ook afstand te nemen van het forum, maar op de een of andere manier kan ik het gewoon weg niet.
Wil eigenlijk graag mijn verhaal delen hier en wil zo graag weten hoe het met vele van hier gaat.
Er zijn meiden bij waar ik inmiddels al lang mee klets en hoe dan ook, je bouwt toch een band op samen. (al is het dan maar een virtuele vriendschap)
Om dat zomaar te laten voor wat het is, dat kan ik niet... Stom he....

Nou meid, Ik hoop dat je je rust kunt vinden, dat je alles op een rijtje kunt zetten en dat er over een tijdje een heel mooie kans voor jullie komt met als resultaat een geweldig wondertje!!

Heel veel liefs,
Peet

Lieve Lydia,

Knap hoor, om even voor jezelf te kiezen! Hoe moeilijk het me ook lijkt!
Ik wilde je veel succes wensen de komende tijd. Rust goed uit en geniet even van de tijd voor jezelf. Ik kan je gevoel naar de snel vertrekkend meiden ook helemaal snappen hoor, ook al gunnen we het natuurlijk iedereen.....

Kop op en wie weet tot november!!

Liefs en een dikke knuffel van
Ginger

lieve lydia,

goed van je dat je nu even rust voor je zelf/jullie kiest.
het is zo'n zware belasting waar je doorheen gaat....
al die onderzoeken, behandelingen, teleurstellingen...
het is niet niks.
je gevoel van dit forum deel ik met je.
al die nieuwe meiden met hun problemen die jij al ruim gehad hebt.
maar goed, waar hun zitten hebben wij ook gezeten met vragen en onzekerheden.
gelukkig waren er toen  voor ons ook antwoorden en een luisterend oor.
het is zooo dubbel!!

wat een kleine kans met de cryo zeg.
ik schrik er eigenlijk wel van.
wij zijn daar nu nml. mee bezig.
50% kans op goede ontdooiing.
en 12% dat het aanslaat.
dit geeft niet veel hoop voor deze dame.
maar we houden de moed erin.

lydia, veel sterkte de aankomende tijd.
en ik hoop dat november het voor jullie wordt..!!
liefs, jana

quote: lydia01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2007 11:18:30'));

Hoi meiden

Wij gaan lekker in de ruststand. Na ons gesprek met onze eigen gyn, hebben we dit besloten. We gaan verder in november. 20 sep hebben we een gesprek met de ivf-arts en daar gaan we de rest bespreken.
We hebben duidelijkheid over cryo's gekregen.
Meer dan 50% overleeft de ontdooifase niet, van wat overblijft en terug wordt geplaatst nestelt naar 12% in, de rest red het niet. Jammer dat helaas bij ons 100% niet heeft overleefd. Ach ja............ het zal eens meezitten (berusting aan onze kant)
Ik heb ook besloten om het forum nog minder te gaan volgen. Alle nieuwe die erbij komen en ook nog redelijk snel weer vertrekken, dat kan ik niet zo goed hebben. Ik gun het iedereen, alleen wil ik er ook eens tussen zitten.
We hebben het er over dat het waarschijnlijk nooit gaat lukken en als dat zo is gaan we lekker met elkaar door. Er is meer in het leven te beleven.
Meiden....... succes allemaal

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

het valt niet mee lees ik. Maar naast alle nieuwe, waarvan er een aantal al weer snel verdwenen zijn, zitten er ook nogsteeds  mensen die al wat langer meegaan, die het
     soms ook even rustig aan doen op het forum.  
Wel een hele dappere gedachte hoor (er is meer in het leven te beleven). Dat houd ik mijzelf ook altijd voor. Maar dat valt niet altijd mee als iedereen om je heen maar zo makkelijk over kinderen krijgen praat en ze ook krijgen.

Maar ik hoop  dat je een goed gesprek hebt met je IVF arts. En dat er in november goed nieuws bij jullie vandaan mag komen!

Probeer te genieten van dit moment van rust. neem lekker de tijd voor elkaar.

Heel veel sterkte,

liefs, Belle

Hoi allemaal

Ik lees nog steeds regelmatig mee, kan dit niet laten en reageren zal ik af en toe natuurlijk blijven doen (is wel heel verslavend)
We zitten hier midden in een verbouwing en kan dus gewoon niet altijd achter de pc zitten.
Ik hoop eindelijk tot rust te komen.  Ik kan heel veel dingen niet meer hebben, ook hier in de buurt zijn voor mijn gevoel heel veel zeurkouzen. (klagen over onze kat en logee-hond)
Dit in combi met alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd is geen geweldige basis voor ontspannen zijn.
Ik kan nu wel weer slapen....... en ik kan voor mijn gevoel nog wel een paar dagen plat. Heerlijk............... Het is jammer dat het UWV dat geen goed idee vind. Maar goed er moet ook wat gedaan worden voor de kost.
Als er wat spannends gebeurd horen jullie van me

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Goed van je, dat je even voor jezelf kiest, het is ook heftig allemaal en je beschrijft dat jullie aan het verbouwen zijn en geen fijne buren hebben, allemaal flinke stress-opwekkers lijkt me....

Over het forum.... Ik merk ook dat ik wel onderscheid maak tussen de berichtjes die ik wel lees en die ik oversla.... En dat terwijl ik hier idd ook ooit nieuw was. Ik kijk af en toe een paar dagen niet, maar meestal hoort dit forum wel bij mijn dagelijkse check.. (email, hyves, horoscoop...) Ik vind ook dat we hier al veel te lang vertoeven, maar ja.... ik heb nog steeds geen manier gevonden om mezelf zwanger te maken haha, helaaaaaaaaasssss. Dus we hebben het niet voor het zeggen.

Ik ben doodsbang voor die gedachte dat het misschien wel nooit zal lukken en dat we met z'n tweetjes verder gaan, knap dat jij zover wel al durft te kijken.

Succes met alles lieve Lydia,

kus Mickey

lieve Lydia,

Hier nog zo'n forumverslaafde....
Ik wil het eigenlijk niet, maar ik kan het gewoonweg niet laten....
Gek isdat he.... Maar goed.... hier kun je dan ook echt je verhaal kwijt en ik merk in mijn omgeving dat dat vaak toch nog lastig is....

toi toi toi met alles.... neem je tijd en tot snel

liefs,
Peet

Terug
Bovenaan