rusteloos gevoel betekent dit dat het elk moment kan gaan beginnen

Hoi,

Ik ben  nu 35 wk+3dg zwanger en sinds vannacht heb ik een rusteloos gevoel over me heen. Kan niet even stil zitten, heb eht gevoel alsof vandaag de laatste dag is dat ik nog iets kan doen.

herkent iemand dit en heb je misschien tips om hiermee om te gaan.

liefs ctje
 
Dat hoeft niet. Je loopt natuurlijk wel tegen het einde, dus je weet dat het theoretisch gezien elk moment kan gaan gebeuren.



Het zal een stukje nesteldrang zijn, alles moet schoon, opgeruimd.



Ik weet niet meer wie het zei maar waar het op neer kwam is dat je aan
het einde van je zwangerschap ZO zat wordt van het zwanger zijn en het
wachten, dat je haast bereid bent te pijn te doorstaan bij het bevallen.



 
Mag ik je de tip geven om er niet te veel op te rekenen dat het binnenkort al begint?
Ben zelf vandaag 8 dagen overtijd. Was het ook al vroeg zat ivm hele erge bekkenpijn.
Zit al maanden thuis.
Was het liefst ook met 38wk bevallen,maar helaas....
Heb vh weekend veel harde buiken gehad, kreeg moet, maar het zette niet door.
Ook al regelmatig die lusteloosheid gehad die jij omschrijft, maar ook dat zette niet door.
Nu weer een nacht harde buiken/lichte weeën, ben erg benieuwd of het nu wel doorzet.

Succes met de laatste loodjes!
Mosy
41w1d
 
Hoi ctje,

Ik moet de andere dames gelijk geven. Ga er maar niet van uit dat het snel gaat gebeuren. Ik herken het rusteloze gevoel. Ik had het ook al helemaal gehad met 35 weken. Mijn verloskundige bleef maar roepen dat ze het nooit zou geloven als mijn kindje 40 weken zou blijven zitten. Maar... mijn dochter is geboren na bijna 42 lange weken.
Maar misschien komt die van jou toch wel eerder? Ik zou er in ieder geval maar niet teveel vanuit gaan.
Sterkte met de laatste loodjes!
 
Terug
Bovenaan