rusteloos

hoi hoi,

Ik ben de laatste dagen/week erg rusteloos. Kan niet goed stil zitten. Als ik iets ga doen heb ik er snel genoeg van. Ik slaap niet goed....

Ik hang mezelf een beetje de kont uit zeg maar.....

herkenbaar?

Ik herken sinds een kleine 2 weken het slechte slapen. Echt waardeloos. Meestal ben ik rond een uur of 4/5 echt klaarwakker en kom dan ook niet meer in slaap.

Verder merk ik dat ik het lastig vind om me ergens langdurig op te concenteren. Ik ben snel afgeleid en ik begin echt en beetje te cocoonen. Ik heb geen zin meer in allerlei toestanden, afspraken, etc.maar begin me steeds meer naar binnen te richten.

Een rare gewaarwording is dat...

Ik merk dat ik er de laatste weken ook sneller doorheen zit. Regelmatig (bijna iedere dag) wel even een huilbui. Is het niet van pure moeheid, dan wel omdat ik ergens last van heb of het gewoon in zijn totaliteit zat ben.

Ik moet na vandaag nog 3 dagen werken dan heb ik EINDELIJK verlof. Ik kijk daar erg naar uit, dan is die druk i.i.g. weg en kan ik echt even toegeven aan mezelf. Heerlijk.

Tja, herkenbaar.

Misschien nog wel op een andere manier. Ik ben sinds 2 dagen met verlof en ik heb nu juist nog het gevoel dat ik van alles moet doen. De afspraken stromen letterlijk mijn agenda in en in die zin ben ik heel onrustig.

Het slechte concentratievermogen herken ik ook zeker. Zodra ik even rustig ga zitten met een tijdschrift, begint het in mijn hoofd alweer te spoken.

Meiden, succes met de onrust. Blossom nog even heel veel sterkte op het werk. Het eind is in zicht!!

Ik zie het niet zozeer als onrust maar meer dat ik me slecht concentreer, en dat iets me niet lang kan boeien. Gister moest ik mezelf dwingen om een filmpje te gaan kijken, omdat men schoonmaaktijd (mag per dag 2 uurtjes van de vk) erop zat. En ik kon me niet concentreren, was net of ik me verveelde zeg maar.
Ben uiteindelijk maar in bed gekropen voor een tukkie.

Heel herkenbaar!
Ben voor weinig dingen te porren,kost me veel te veel moeite.
Ben echt in m'n eigen gekeerd, en kan ook maar heel kort met iets bezig zijn.
Lekker elke middag even naar bed en 's avonds ook weer op tijd, maar lig 's nachts nu veel wakker.
Laatste loodjes zullen we maar denken he
succes meiden!!

pfff... herkenbaar!!!
zit ook niet meer lekker, lig niet meer lekker... alles is me gewoon beetje te veel... en moet nog 5 weken...

geduld is ookk helemaal verdwenen, kan al boos worden om een pakje vleeswaren dat niet gelijk de eerste keer open gaat...
Gelukkig merk ik zelf ook wel dat dat onzin is, en kan ik er dan wel weer om lachen, dus blijf er niet in hangen, maar ja...

zie ook verschrikkeljik op tegen verjaardag van manlief komende zaterdag... vandaag is mijn moeder speciaal hiherheen gekomen om te helpen met schoonmaken... maar zaterdag, moet ik hele middag en avond... heb al gezegd dat ik niet veel doe, en heb ook hulp, zodat manlief niet alles alleen hoeft te doen, maar moet toch sowieso zitten en gezellig doen ...

ach... die laatste loodjes zegt dan iedereen.... pfff

Terug
Bovenaan