Rusteloze benen 35 weken zwanger

Hallo,
Hier nu 35 weken zwanger en buiten het feit dat het allemaal maar mag opschieten heb ik een makkelijke zwangerschap.

Nou had ik af en toe in de voorgaande weken al wat last van rusteloze benen maar als ik me omdraaide in bed dan kon ik dit gauw weg krijgen.

Nu daarin tegen komt het steeds vaker opzetten en verstoort het ondertussen mijn nachtrust. Als ik dan overdag nog even een momentje rust probeer te pakken op de bank, krijg ik het ook.

Iemand ervaring mee en toevallig paar gouden tips die werken.

Ik had er een crème voor op homeopathische basis. Iets met rozen. Ik dacht dat het van de tuinen was maar zeker weet ik dat niet meer. Het heeft mij geholpen.

hoii!, ik heb er al last van sinds 25 weken zwanger, nu 36 weken en slik op advies van de verloskundige magnesium en voor ik ga slapen spoel ik mijn benen met koud water af en nu is het best goed te doen, toch tegen de ochtend speelt het wel weer op en draai ik om de 10 minuten om in bed omdat het pijn gaat doen,
je kan dit dus eens proberen

Oooooo vorige zwangerschap ontzettend last van gehad! Werd er knetter van.  Nu ben ik 21weken en voelde ik het laatst ook even. Hopelijk blijft het daar bij! Succes met de laatste loodjes!

Hoi, 
Ik ben op dit moment 34 weken zwanger en heb er ook zo’n ontzettende last van gehad. Ook ik slik op advies van de verloskundige 2 x ddgs magnesium en dit helpt erg goed! Ook tegen de krampen die ik had ‘s nachts.
Succes met de laatste loodjes! 

Oke, super bedankt meiden. Ga kijken of ik die dingen toe kan passen. 

Jullie veel succes nog met de tijd die je moet en de beentjes!!

Terug
Bovenaan