Haha, het kán. Ik heb er toevallig wel meer last van. Voor ik voor de eerste keer zwanger werd (ik bleek zwanger in maart 2017) had ik echt heel veel last van rusteloze benen. Tijdens het eerste trimester en het merendeel van het tweede trimester geen last van gehad, maar toen kwam het rond 26 weken echt heel hard terug en toen heb ik er tot mijn bevalling iedere avond (en nacht) last van gehad. Maar... na mijn bevalling is het niet meer teruggekomen! Tot ik weer zwanger werd en toen begon het eerder, ergens rond week 20 / 21. Ondertussen ben ik 35+4 en ik lig echt iedere nacht ongeveer wakker tot 3 uur als ik geen maatregelen neem. Wat werkt is mijn been en voet masseren met olie of in de avond nog even in de douche om mijn lichaam tot rust te krijgen. Bad helpt raar genoeg niet... Maar ik ga er dus eigenlijk vanuit dat dit na mijn bevalling allemaal weer weg is, aangezien dat de eerste keer ook zo werkte.
Gelukkig is het voor iedereen anders, dus ik hoop eigenlijk dat het bij jou gewoon weer even tijdelijk is. Wat anders ook eventueel kan helpen is magnesium slikken. Het helpt bij mij om de scherpe randen er vanaf te krijgen nu in de laatste weken, maar helaas blijft het niet helemaal weg, waarschijnlijk door mijn hoog hormoongehalte. Ik heb van andere dames gehoord dat zij er meer baat bij hadden. Dus wellicht dat proberen?