Rusteloze benen

<p>Wat zijn jullie tips bij rusteloze benen? Ik gebruik sinds kort magnesium, maar werkt niet echt optimaal. Jullie een tip?</p>

Koude douche over je benen. Kussen onder het  voeteneind van je matras. Voldoende drinken. En uitzingen.. weet niet hoe ver je bent, maar werd na verloop van tijd beter.

Bij mij een kwaal op het einde van de zwangerschap. Nu 37+ weken en regelmatig in de avond of nacht rusteloze handen, polsen, benen en armen. Vanalles geprobeerd maar de ene lijkt het te helpen andere keer niet. 
Door niet te veel over je grens te gaan in activiteiten is het minder. Een soort frambozenbladthee. Verder inderdaad kussen onder of tussen je benen. Maar vooral uitzingen. Sterkte want het is echt vervelend. 

Oeei, ja hier ook last van gehad tijdens mijn zwangerschap. Het beste wat je kan doen is magnesium slikken, en da gebruik je al. Verder kan je er vrij weinig tegen doen helaas. Succes!

Ik had ze ook tijdens mijn zwangerschap, en nu nog steeds helaas. De dokter heeft me vertelt dat kan komen door een ijzer tekort. Dit had ik ook flink te kort in mijn zwangerschap. Ik merk dat als ik een dag geen ijzer tablet neem dat ik meer last heb. Ik krijg ze  op recept die zijn namelijk 10x sterker dan die in de winkel te koop zijn. Magnesium tabletten slik ik inderdaad ook af en toe erbij als ik m'n ijzer ben vergeten. 

Ik gebruik venafleur beengelei. 
Tip, laat het je door je partner goed in masseren voor je gaat slapen. 

Werkt vrij snel zodra je last krijgt dus ook fijn als je er tussendoor of overdag laag van hebt. Of na je zwangerschap 

Misschien kan je de magnesium in de avond slikken.. Het werkte bij mij toen ik de magnesium bij het avondeten nam en niet in de ochtend. Ook moet je even kijken welke magnesium je gebruikt. Magnesiumcitraat is wat beter dan de rest. Hopelijk werkt het voor je!

Terug
Bovenaan