Rusteloze benen

Hoi! Ben inmiddels 33 weken zwanger. Laatste weken te gaan. Merk dat ik veel tintelingen in me been hebt en.m nauwelijks kan slapen. Jullie ook hier last van? Is er iets aan te doen?
 
mij adviseerde ze toen om magnesium te slikken en dit hielp. zorg ook voor warme benen, als in een pyjama broek die net iets strakker om je been valt of lange sokken? iets in die richting zou kunnen helpen.
 
Je hebt ook een magnesium spray die je kunt smeren op de benen. Verder veel strechen voor je gaat slapen kan helpen... En mij hielp het ook om gewoon toe te geven, dan ging ik in de nacht even 10 minuten in de woonkamer rond lopen of op de yogabal zitten of even warm douchen... En dan weer terug naar bed. Als ik bleef liggen werd het allemaal erger
 
Koude douche over je benen voor het slapen gaan. Bij mij maakte alles met warmte het juist erger 
Het is echt om gek van te worden dus hopelijk helpt het je!
 
Ik heb er ook last van, in mijn bovenbenen icm krampen. Verschrikkelijk! Ik heb het zodra ik ga liggen overdag en snachts.
Alle bovenstaande tips helpen bij helemaal niet.

Ik ben bij de huisarts geweest omdat ik door de rusteloze benen en dikke buik etc al weken nauwelijks slaap.. ik heb nu een slaapmedicatie gekregen wat ik 1 a2x per week mag gebruiken. Hierdoor is het iets beter te behappen. Ik maak af en toe een goede nacht en kan daardoor makkelijker de slechte nachten accepteren.
 
Oh hier had ik ook zo'n last van! Hier hielpen wisseldouches voor het slapen (afwisselend warm en koud water) en soms ging ik 's nachts ook de douche in als het te erg werd. 
 
Terug
Bovenaan