rusteloze benen

Ik heb als ik in mn bed lig rusteloze benen, moet ze als het ware bewegen en soms lijkt het zelfs alsof ik het niet onder controle heb. Hebben hier meer vrouwen last van??

Ja ik heb er ook last van.
In het begin alleen 's avonds en als ik op bed lag, maar nu bijna continu. Loop vaak rondjes in de huiskamer.
Moet zeggen dat wisseldouches op mn benen iets verlichting geven, net zoals bewegen, maar is voor korte duur.

Groetjes Pauline (33w5d)

dit herken ik wel, heb dit ook normaal, buiten mn zwangerschap. Vervelend gevoel is dit hé?
Nu heb ik het gelukkig niet ghad.
Echt tips ofzo heb ik niet voor je.

Gr. Saskia.(12wk, 1dg)

Hi,

Via de yoga kregen wij de tip om de benen vanaf de knieën naar beneden te masseren. Bij mij helpt het wel. Ik heb ook van die rusteloze benen als ik niet zwanger ben. Niet overdreven of zo, maar soms, maar dat masseren (of laten masseren) helpt wel.

Gr. Tamara.

Ik heb anders ook wel rusteloze benen maar t is nu meer dan anders en inderdaad behoorlijk vervelend. Als ik een half uur in bed lig begint t en kan erg lang duren

Leg een tennisbal onder je overtrek bij je benen. Het heeft met je bloedsomloop te maken. Door de tennisbal in je bed te leggen, ga je er s'nachts met je benen mee spelen, door de beweging gaat het gevoel weg.. Het is echt waar.. Een goede avondwandeling voordat je gaat slapen en een wisseldouche helpen ook..

Succes

Terug
Bovenaan