Rustig boodschappen doen....forget it!!!

A

Anoniem

Guest
Vanochtend alleen met Siebe de wekelijkse boodschappen gedaan. Ik zet hem in het stoeltje van de winkelwagen. Ik sta bij de kassa te wachten en zie  bij de kassa naast me een oude schoolvriendin staan die ik al tijden niet heb gezien en waar ik, toevallig of niet, vanochtend nog aan gedacht heb. Dus ik begin een gesprek met haar en let heel even niet op Siebe. Het gaat echt om seconden. Staat er in één keer een vreemde vrouw bij mijn winkelwagen die Siebe  tegenhoudt!!!  Wat was er nu......Siebe kroop gewoon al uit het stoeltje.........nou ja............dat is toch niet normaal.  Ik had mijn boodschappenkrat op het bierkrattenrekje gezet en via het randje van de boodschappenkrat wist hij zich omhoog te werken. Het rustig boodschappen doen en hem ongestoord in het stoeltje zetten is er dus nu al niet meer bij. Ik weet nog van Merijn dat dat veel langer duurde voordat hij door had dat hij er uit kon klimmen!! Pfff, dat kan nog wat worden...

Groetjes Fonske.

Dan schrik je je een ongeluk zeg.
Dan wordt het een kiddyboard aan de kar hihi

Pauline

ja, klinkt bekend in de oren, maaaaarrrr ik heb er een oplossing voor gevonden!

Wij hebben een kinderstoel van de Ikea, daar zit zo'n bandje in voor de veiligheid die je vast kan klikken, maar die gebruiken wij nauwelijks, omdat we er toch altijd bij zijn als ze in de stoelzit.

Ik gebruik dat bandje met het boodschappen doen! Ik heb de uiteinden aan elkaar geknoopt (niet te strak of te los natuurlijk), als Lyanne dan in het karretje zit, haal ik het van achter door de rugleuning (bij AH zitten er twee openingen) naar voren en klik het dan vast bij d'r buikje. Probleem opgelost!

Misschien heb je een oude (reis) tas ofzo, daar zitten meestal ook van die dingen aan die je er af kunt halen, die je ook nog kunt verstellen.

En de prijs voor de gouden tip van de week gaat naar...............(hahaha, geintje)

Groetjes, Marieke

Pfff, da's schrikken. En dan dat een ander het doorheeft (shame!!)
Maar die tip van Marieke is prima inderdaad. Had van een andere mamma hier al gehoord dat ze dat deed met een sjaal ofzo. Dus alles wat lang en knoopbaar is doet het werk ook prima!
Leifs Nelleke

De goudentipprijs is voor Marieke!!!!!!

Wat een goeie oplossing

Wij zetten Julian in de eetstoel vast met een tuigje. Hij stond, in een onbewaakd moment, met 9 maanden al op de zitting met zijn handjes op de rugleuning. SCHRIK!
Het tuigje gaat ook altijd overal mee naar toe, zo kan ik hem bijv. ook eten geven als we ergens op visite zijn en er zijn alleen maar gewone stoelen.

...........een tweede prijs waard misschien??.................

Terug
Bovenaan