rustig hier...nog plannen voor het weekend?

Hoi dames,

wat is het rustig hier zeg..iedereen op vakantie?
Ik vroeg me af of jullie nog plannen hebben voor het weekend? Ik ben best benieuwd naar leuke dingen om te doen met de kids.
Zelf hebben wij de verjaardag van mijn schoonmoeder zondag en als het weer meezit denk ik dat we ook nog wel ergens naar de kinderboerderij gaan.

Ik vind het best lastig om leuke dingen te verzinnen om met Sarah te doen...maar aan de andere kant merk ik dat ze dus de kinderboerderij of een speeltuintje net zo leuk vind...
Ik ben benieuwd naar jullie plannen :)

groetjes Tamar

Voor vandaag staat op het programma:
bijkomen van de zware nacht (Feline 3 uur lang wakker en Gijs kwam daarna nog even)
Naar de markt fruit en kaas halen (en stiekem stroopwafels)
In het centrum mijn nieuwe bril halen, denk dat de zonnebril klaar is.

En als t Feline lukt om op het potje te plassen dan ga ik vanmiddag of begin van de avond naar het centrum met haar en dan mag ze nieuwe onderbroekjes uitkiezen.
Het eerste plasje is een feit, wel in haar onderbroek en op de vloer (leve de plavuizen in de keuken).
Ze kwam meteen aanlopen, nat nat bah, plas.
Dus ze heeft t door in ieder geval, nu nog op tijd!

En morgen boodschappen doen en verder helemaal niks!

groetjes Maris

hoi
vanmiddag naar dokter om te melden dat ik zwanger ben,dan wat boodschapjes.
dan gaan anouk en ik patatjes eten
morgen is papa weer thuis dus we zien wel wat we doen.
en zondag gaan we een dagje naar mn ouders op de camping.
en van het weekend de opa,s en oma,s op de hoogte brengen dat er een kleintje in aantocht is.kan toch niet wachten tot de 3 mnd voorbij zijn.
heb zo,n tshirtje voor anouk waar op staat,hoera hoera ik ben zo blij,ik krijg er een broertje of zusje bij!
gr petra

Hoi, hier geen vakantie maar wel een paar daagjes vrij.
We zijn net met de bus naar t stadje hier geweest. Daniëlle vond t geweldig met de bus (we gaan normaal altijd met de auto, maarja we hebben er 1 verkocht en papa heeft de auto mee), maar goed het busritje op zich was al een feest. Toen samen patatjes gegeten.
Nu ligt ze lekker te slapen.
Zaterdag ga ik naar Amsterdam, naar de Gay-Parade dat vind ik altijd geweldig en t wordt mooi weer! Maar natuurlijk gaat Daniëlle hier niet mee naar toe want dat is veel te druk dus papa blijft thuis!
Zondag hebben we nog geen plannen maar een bezoekje aan de kinderboederij doet t hier ook altijd goed.
En als het mooi weer is doen wij gewoon de tuin open en kan ze met de buurtkindertjes spelen.

Nou prettig weekend allemaal,
gr. Sonja

hai meiden,
vrienden van ons hebben gevraagd of we mee gaan varen morgen, erg gezellig, maarja... we hebben geen zwemvest voor Jelte!
Nu druk op zoek naar iemand met een zwemvest, want tja op internet zijn dr genoeg maar willen morgenochtend al varen...

Anders gaan we lekker aan de waal liggen met zn drietjes en genieten vh mooie weer wat gaat komen!

Zondag denk ik lekker rustig aan in de tuin en ff naar de speeltuin hier achter.

fijn weekend allemaal!
gr. Saskia.

Hier morgen de ''zaterdag dingen'', zoals naar de manege en de boodschappen..haha
De badjes op in de tuin...hebben er twee, Lieve heeft er een met zo'n paddestoel dakje erboven..Grote broer en zus een eigen bad voor hen samen, vind ik wel zo veilig.
We gaan denk ik onze nieuwe bbq uitproberen s'avonds..
En zondag geen plannen,Is ook wel eens lekker..
En het weekend het nieuwe huisje van mijn broer bekijken, gaat voor het eerst op zichzelf!!
We zien wel..geniet iig van het zonnetje..
Gr Rina..

ps en misschien komen we Jelte nog tegen in de speeltuin..haha

Terug
Bovenaan