Hoi allemaal,
Wij zijn een weekendje weg geweest. Nog even lekker samen er tussen uit. Ons zoontje is bij mijn ouders geweest en heeft het super leuk gehad. En wij ook, wel rustig aan natuurlijk, want ik merk nu echt dat het allemaal een stuk zwaarder wordt, ben morgen 34 weken.
Aankomende week is mijn laatste werkweek. Ik moet wel zeggen dat ik wel aan verlof toe ben nu, veel meer dan bij mijn vorige zwangerschap. Over het algemeen hoef ik er 's nachts maar 1x uit om te plassen, dus dat valt mee. Wel heb ik veel last van mijn benen in bed, die doen gewoon pijn. Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook. Lang leven mijn voedingskussen, die biedt absoluut verlichting voor mijn benen. Verder gaat alles gewoon wat moeizamer, maar ja, dat is natuurlijk ook logisch.
Ons zoontje is 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Maar daar ga ik nu niet zomaar vanuit. Evenals 2 jaar geleden houd ik gewoon rekening met 2 weken extra. Ik wacht gewoon weer rustig af. Ik zie niet op tegen de bevalling. De eerste is goed verlopen, was wel vrij zwaar, maar ik vond het goed te doen. Ik hoop dat ik nu net zo rustig kan blijven, dan denk ik dat het nu ook goed gaat komen.
Groetjes,
Susan