Rustig hier zeg..

Gaat het verder wel goed met jullie? Ik ben nu precies 34 weken. Nog 6 weken te gaan.
Of 8 ....

Ik moet  er soms 's nachts wel 3x uit om te plassen. Echt vreselijk.. En ook last van mijn rug als ik uit bed stap. Maar ja, we houden moed en blijven positief! (pff zie wel op tegen de bevalling..).

Groetjes Marina

Hier gaat alles ook nog goed. 32 weken en wat dagen... Het is echt een beetje zo'n periode waarin iedereen een beetje aan het aftellen is. Ik moet ook minimaal 3x per nacht er uit om te plassen, en slaap eigenlijk niet meer echt lekker. Ik heb voor de rest niet zoveel klachten: beetje pijn in de heupen, beetje bandenpijn. Het vervelendste op dit moment vind ik dat ik weer snotverkouden ben.

Het allerleukste van deze periode vind ik dat ik echt veel contact heb met mijn kindje in de buik. Hij reageert op mijn hand, volgt hem enzo. We spelen echt een beetje met hem, hij reagert ook op licht en we op als we lachen. Het voelt enorm bijzonder en zo leuk. Ik moet er echt elke dag hardop om lachen.

Hahaha, hier nog zo'n drukte makertje, en ik geniet ervan! Zo heerlijk om af en toe een flinke trap tegen mijn handen te krijgen.
Mijn vriend vliegt, en die is vaak van huis, maar als ik nu tegen de kat praat (........????) reageert ons kleintje er ook op.........echt heel leuk.

Ik ben een van de laatste die gaat bevallen van het augustus forum, ben 30 augustus uitgerekend, en ben dus vandaag precies 30 weken............
Werken gaat al een tijd lastig, en krijg nu erge last van mijn bekken, maar als ik gewoon mijn rust neem gaat het wel. Kwestie van een paar stappen terug nemen dus.........

Slapen gaat de laatste nachten met valeriaan weer aardig! Hiervoor was het een drama, maar dit lijkt de oplossing, echter, het grote plasprobleem blijft. Hopelijk hebben we vanaf volgende week ook een toilet boven! Hoera!!!!

Al met al geniet ik met volle teugen hoor!
En zeker, wat een rust hier op ons forum!!

Fijne avond,

Rimke
30 weken zwanger

Hey Rimke, je bent nog niet de allerlaatste; ik ben 31 augustus uitgerekend!
Volgens m'n eerste berekeningen zou ik 25 augustus uitgerekend zijn, maar de echo wees anders uit (bevruchting heeft blijkbaar iets later plaatsgevonden). Daarom ben ik eigenlijk vanaf het begin toch bij de augustus-mama's gekomen. Terwijl we net zo goed een september-baby kunnen krijgen, toch?

Afijn, ik ben momenteel niet zo vaak actief hier; 't is vrij druk op m'n werk, dus daar kan ik tussendoor niet een forum-momentje stelen. En door het goeie weer ben ik thuis ook vaak met andere dingen bezig dan computeren (tuin, naar buiten met m'n dochter). vandaar de rust...

Hier ook een flinke wiebelbaby hoor; soms heb ik het idee dat 'ie nooit slaapt, maar altijd aan het draaien en rekken en strekken is. Ben zo benieuwd wat voor mensje dat gaat worden! Spannend hoor...

Jacoline.

ha jacoline,

O, dus toch nog 1tje later dan ik..........hahahaha!
Volgens mijn ovulatietesten zou ik pas 6 september uitgerekend zijn, dus ik verwacht niet dat onze uk op tijd gaat komen...........maar ik hou in mijn hoofd ook maar 6 september aan, dan laten ze me nooit 2 weken overlopen, hahahaha! Valt het altijd mee zullen we maar zeggen...

De tijd komt nu dat sommigen van dit forum al met verlof zijn dus misschien wordt het dan ietsje drukker? Of misschien is dit gewoon niet zo'n heel schrijverige maand...........kan ook...........

Fijne dag allemaal!

Hoi allemaal,

Wij zijn een weekendje weg geweest. Nog even lekker samen er tussen uit. Ons zoontje is bij mijn ouders geweest en heeft het super leuk gehad. En wij ook, wel rustig aan natuurlijk, want ik merk nu echt dat het allemaal een stuk zwaarder wordt, ben morgen 34 weken.

Aankomende week is mijn laatste werkweek. Ik moet wel zeggen dat ik wel aan verlof toe ben nu, veel meer dan bij mijn vorige zwangerschap. Over het algemeen hoef ik er 's nachts maar 1x uit om te plassen, dus dat valt mee. Wel heb ik veel last van mijn benen in bed, die doen gewoon pijn. Dat had ik mijn vorige zwangerschap ook. Lang leven mijn voedingskussen, die biedt absoluut verlichting voor mijn benen. Verder gaat alles gewoon wat moeizamer, maar ja, dat is natuurlijk ook logisch.

Ons zoontje is 6 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Maar daar ga ik nu niet zomaar vanuit. Evenals 2 jaar geleden houd ik gewoon rekening met 2 weken extra. Ik wacht gewoon weer rustig af. Ik zie niet op tegen de bevalling. De eerste is goed verlopen, was wel vrij zwaar, maar ik vond het goed te doen. Ik hoop dat ik nu net zo rustig kan blijven, dan denk ik dat het nu ook goed gaat komen.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan