Rustig hier??

A

Anoniem

Guest
Tjonge iedereen aan het bijkomen zeker van de dag van gisteren? Haha, Feline ligt hier al weer op bed. Ze is echt een beetje duf en niet zo lekker.
Dus ik vroeg of ze naar bed wilde en ze zei ja en strekte meteen haar armpjes uit. Nou dat zegt wel iets!

groetjes Mariska

zeker rustig, zit iedereen op de msn?

levi ligt ook al vanaf 13.00 te slapen ga hemzo maar wakker maken. Hij heeft gisteren in de auto 3 kwartier geslapen en thuis ook nog van 15.00 tot 17.30. Hij is een echt slaapkop!!

Noa was lekker met papa mee naar badminton en jelle met een vriendje buiten spelen dus ik heb lekker op mijn gemak kipcurry met bloemkool gemaakt. Ruikt lekker hier joh!!

groetjes chimene

Hoi meiden,

Ook op msn is het tot nu toe erg rustig dus daar zit ook niemand. Waarschijnlijk iedereen uitgeslapen en een leuke dag gehad. Wij zelf hadden verjaardag en ben dus net pas terug

groetjes Linda

Lekker rustig koken is wel eens lekker! Ik had lekker tomatensoep gemaakt.
Jammergenoeg was het niet heel erg speciaal, maar wel te eten gelukkig.

Feline ligt op bed, ze had net nog 39 graden... En 1 rode wang, dus ik denk dat er kiezen komen. Maar ze zat ook aan haar oren, dus we wachten af. Hopelijk is ze morgen niet ziek....

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Hoe gaat het nu? Vannacht alles een beetje rustig geweest of is Feline echt ziek.

Dat aan haar oren zitten kan toch volgens mij ook van de kiezen zijn. Dat zit allemaal zo dicht bij elkaar dat ze niet altijd goed voelen waar het vandaan komt. Maaike heeft dat ook gedaan toen ze kiezen kreeg.

Groetjes
Inge

Hopelijk zijn het kiesjes en is het snel weer beter.

Groetjes Jessica

Vanmorgen geen koorts meer dus heerlijk naar de creche geweest. Wel vanmorgen een driftbui en ze was erg moe (vannacht weer 3 keer wakker en 1 keer papfles gegeven, want ze wilde ETEN)
Op de creche alles goed gegaan, ze was heel lief geweest en had ruim 2 uur geslapen. Wel 2 onwijze stinkbroeken, dus ik denk dat ze wel kiesjes krijgt en het daarvan komt. Ze had ook 1 rode wang.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan