Rustig hier !!!

Wat is het hier toch rustig bij de juni mama`s.
Lijkt wel of altijd dezelfde personen wat aan het schrijven zijn.
De eerste juni moeders zullen al met zwangerschapsverlof zijn.
Ik kijk er echt naar uit, voor mij nog 2 weekjes.
En dan minstens  4 maanden niet aan mijn werk denken.

Het is inderdaad heel rustig, en dat is echt jammer. In 2006 hebben we echt wat af gekletst. Moet ook zeggen dat ik niet zo heel veel heb om over te kletsen, dat krijg je als je alleen maar aan het verbouwen bent :)

Oh ja wel nog een nieuwtje, vorige week hebben we de kinderwagen besteld. Hij komt over een week of 3! Eerder hebben we toch geen plek. Gelukkig eindelijk iets geregeld. Ze hadden nog wel gebeld dat het parasolletje niet leverbaar was dan of de hele bestelling niet later kon, gelukkig was mijn vriend zo wijs om te zeggen dat we de spullen toch echt wel over 3 weken willen hebben en dat het parasolletje maar later moet komen.

Nou dat was het wel weer. Nog 2 dagen werken volgende week en vandaag nog tot 16:30 en dan is het ook voor mij genieten en hopen dat de verbouwing opschiet zodat ik kan wassen, strijken en opruimen.

Hoe gaat het met jouw verder Friese Leeuw, zie je het nog zitten 2 weken werken?

Liefs Nanda

Je hebt helemaal gelijk. Ik ben er ook schuldig aan dat het hier zo rustig is.
Maar af en toe puilt mijn agenda uit en dan ben ik blij als ik een keer op de
bank zit. pfff wat een energie kost zo'n zwangerschap!
Maar goed, wij moeten ook nog gaan verhuizen dus probeer ik iedere keer
beetje bij beetje in te pakken. Volgens mij zit het meerendeel in een verbouwing! Hoe
kunnen we het allemaal plannen! Hahahaha

Ik heb me voor genomen weer wat meer achter de computer te kruipen dus je zult me weer vaker zien!

Groetjes Yvonne

Hoi,

Het is hier inderdaad heel rustig, maar ik ben ook wel heel erg druk thuis met de laatste dingen en ook op mijn werk.

Nog 2 weekies werken en dan heb ik verlof en zal ik zeker vaker op dit forum te vinden zijn!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

Hoi Nanda,

Ik moet morgenochtend een paar uurtjes werken.
Van 7 uur tot ongeveer 10:30
Maandag en dinsdag even werken en dan is die week ook weer voorbij.
En de laatste week waarschijnlijk ook 3 of 4 dagen.
Dus de laatste 2  weken zijn nog wel over te zien.
Het was vandaag de laatste vrijdag te werken en morgen de laatste zaterdag.
En als we zo gaan tellen, dan is het zo voorbij.
De mannen op mijn werk zijn allemaal jaloers, de hele zomer vrij.

Hoi allemaal,
Het is inderdaad rustig hier. Ben er zelf ook schuldig aan, sorry!
Ik heb nu 2 weken verlof. De laatste loodjes op het werk waren zo zwaar dat ik echt moest bijkomen. We zijn druk met klussen in huis. Iedereen schuift een kamer op. Maar met een dreumes van 18 maanden rond rennen schiet het niet echt op. Ik ben ook zo ontzettend moe.... pfff. Lig weer vroeg op bed. Had gehoopt nu klaar te zijn met klussen maar m'n zoontje is nu een paar dagen flink verkouden en hoge koorts dus dan kan je helemaal niks. Nou, nog even doorzetten en dan wil ik me toch echt gaan richten op de komst van de baby. Hebben jullie alles al klaar? Babyuitzet compleet? Weten jullie al hoe en waar jullie willen bevallen? Het is toch een hele voorbereiding vind ik.
Ik kom snel weer posten!
Iedereen succes met de laatste loodjes.
Groetjes!

Terug
Bovenaan