rustig hier!

Hee hoi!

zal eens even een nieuw topic openen anders gebeurd er ook zo weinig! ha ha!
Lees ook mee op een Canadees forum en daar is het in de maand juli al aardig druk! inmiddels al 2 babies geboren.....gelukkig gaat het wel goed met ze maar lijkt me toch niet goed.. Hopelijk blijven die van ons allemaal nog een aantal weken zitten!

Groetjes Alberdien

Ik weet ook niet waar iedereen uithangt. Toen ik twee jaar geleden in verwachting was van de eerste was het op dat forum heel gezellig en druk rond deze tijd. Bijna iedereen van dat forum zit nu bij de mammaclub en we hebben dus nog steeds contact. Erg leuk!

Ik hoop ook dat onze beebjes nog even blijven zitten. Over 6 weken mag die van mij er uit, omdat ik dan de 37 wekengrens aantik. Wat gaat het snel, he?

Groetjes, Marisa

hallo dames

ja is inderdaad rustig hier. was 2 jaar geleden ook drukker op het september 2006 forum en nu schrijven we op het zomer 2006 forum.
maar in het weekend zitten er volgens mij ook veel niet achter de pc.

van mij mag de kleine ook over een weekje of 7 er uit komen. ben dan 38 weken
ben nu veel nieuw schieriger en prikkelbaarder en emotioneeler dan bij mijn eerste zwangerschap.
nieuwschierig naar de baby en hoe de bevalling loopt.

ben gelukkig minder aan gekomen dan bij iris bij iris 30 kilo in totaal. was voor deze zwangerschap nog nie top mijnn oude gewicht. moest er nog 12 vanaf. was wel bang dat ik nu weer zo hard zou groeien maar zit nu twee kilo boven het gewicht wat ik had bij iris met 31 weken.

dus na de zwangerschap kijken wat er overblijft aan gewicht.

groeten petra 31 weken en 2 dagen zwanger en mv iris

Ja jammer maar ik heb zo het vermoeden dat weinig mensen dit onderdeel vinden, de juli-2009 mamma’s. Ik zou ook niet op het idee komen om onder Mamaclubs te kijken ipv bij het Zwanger onderdeel van het forum als ik het niet kende...

Ja, grappig, dat viel mij ook zo op! Ben gewend bij de 1e en aan het begin dat het druk is. Maar misschien komt het omdat als je niets nieuws ziet staan, je dan ook weer weg gaat en als iedereen dat doet schiet het niet op natuurlijk.
Ik ben nu 31 weken zwanger en begin me al een echte walrus te voelen...... Ik ben best trots op hoe ik minder chagerijnig ben dan in het begin, dat was echt heel erg...
Voor de rest moet ik zeggen dat ik me blijf verbazen over mezelf dat ik maar niet kan wennen aan het slechte slapen, het eeuwige moe zijn en die vele harde buiken en steken. Dus ik blijf er maar over lullen, dat verbaast anderen ook geloof ik. Toch vaker m'n mond houden dus. Iedereen vraagt ook zo vaak hoe het gaat! Je moet dan blijkbaar gewoon "goed!" zeggen. dat doe ik dus vanaf nu.

Anyway, ik ben zoooooo benieuwd hoe mijn mannetje eruit gaat zien! Ik hoop zo dat ie op mij lijkt, want mijn dochter lijkt sprekend op haar vader. En ik zit nu ook in het stadium dat ik opkijk tegen de bevalling. Ik hoop dat dat weer wegzakt, net als de vorige keer.

Ik zal vaker schrijven, als jullie dat ook doen, valt er ook meer te lezen! heerlijk om te horen hoe anderen het beleven. Wordt het ook weer drukker en gezelliger. We moeten elkaar door de laatste loodjes helpen, toch?

wendy

Hoi,

Het  is hier inderdaad vrij rustig. Misschien als iedereen verlof heeft, dan heeft iedereen meer tijd om te schrijven. Ik zelf moet nog 2 dagen werken deze week en dan zit het erop voorlopig. Heb er wel zin in.  
Ik las net van iemand(weet niet meer wie) dat ze tegen de bevalling opkijkt. Ik heb gelukkig een vrij makkelijke bevalling van de eerste gehad, dus ik zie er ook niet echt tegen op. Ik hoop alleen dat ik het nu helemaal thuis kan  doen. Dat lijkt me echt heerlijk. Zien jullie  er allemaal erg tegenop??  

Groetjes Nynke  

Terug
Bovenaan