rustig hier

ik heb gemerkt dat het erg rustig is, misschien zitten we allemaal in een soort dipje en willen we van alles afstand doen, of we zijn toe aan mooi zomerweer.
Ik iig wel, laat de zomer maar beginnen, voor ons komt de zomer al iets eerder wat wij gaan begin mei naar spanje. Nu maar hopen dat we met 4en naar spanje gaan en niet met 3en.

Succes iedereen.

Hallo meiden,

Het is inderdaad erg rustig hier.Weet ook niet hoe het komt.Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weinig behoefte heb om te posten.Veel meiden zijn weg hier, sommige uiteindelijk zwanger geraakt en sommige geen behoefte meer om te posten,maar mis wel die nauwe band van een tijd terug.

Groetjes suusje

Hi meiden,

ja viel me ook al op..lees nog wel steeds bij , maarja als het dan steeds minder wordt.

Net terug gekomen van mn HSG, en voel me prima eigenlijk. Viel me alles mee, fijn is anders, maarja...

Over ong. twee weken moeten we ngo n keer terug komen voor alle uitslagen van onze onderzoeken...maar nu iig gezegd, dat waarschijnlijk mn ene eileider afgesloten is..:-S weet niet zo goed wat ik er mee moet...ga nog maar info zoeken...

nou, ik ga maar ns naar mn werk...

groetjes! sparkle

hoi
ik kijk elke dag wel even of er nog gepost word.
Moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet vaak een nieuw onderwerp begin.

Ik ben gister weer ongesteld geworden.
Denk dat ik binnenkort toch maar een afspraak bij de huisarts maak.
We zijn nu ruim een jaar bezig,.
Ik ben vorige week 34 geworden,word er dus niet jonger op.Daar ben ik me nu erg van bewust.

Succe smet alles

Het is overal heel rustig, het schijnt ook dat veel mensen of het niet kunnen vinden, óf niet kunnen inloggen óf niet kunnen posten/reageren! Het hoeft dus geen onwil te zijn.........

Ik hoor hier helemaal niet maar zag de topictitel vandaar mijn reactie...

Groetjes Sas
najaar07 en aug2010 forum

jeetje wat veel reacties al, wij zijn in afwachting of iui2 gelukt is volgende week zaterdag is mn nod pas, dus nog even geduld, maar ja het zwanger worden is een en al geduld hebben.

Gr Wendy

Terug
Bovenaan