Rustig hier..

Allemaal druk met van alles en nog wat?
tja ik kijk wel vaak even, maar heb dan ook best wel veel vrije tijd. Kan het me zo voorstellen dat dat bij velen anders is...

Hallo Rosan,

Ik ben een november mama,
Ook ik kijk vaak even of er ook nog nieuws is.
Maar er zijn inderdaad maar weinig mensen actief.

Ik werk nu maar 9 uur in de week, en dat dan meestal op avonden en in de weekenden.
Dus ben ook meestal thuis.
Per september loopt mijn contract af, dan zou ik ook met zwangerschapsverlof kunnen.
Mijn contract wordt niet verlengd. Dus het kan zijn dat ik direct na mijn zomervakantie al thuis zit, vanwege de vakantie uren die ik nog op moet nemen, voordat ik met zwangerschapsverlof kan.

Volgend jaar kan ik wel terug komen en kan dan wel weer een jaar contract krijgen.
Maar dan moet ik dus helemaal weer opnieuw beginnen met het opbouwen, van alles wat ik tot nu toe opgebouwd heb.

We zullen zien hoe het komt.
Ik kan me er nu nog niet echt druk over maken.
Het komt zoals het komt.
Ik moet nog van mijn leidinggevende horen hoeveel vakantieuren in nog overhoud na mijn zomervakantie.

komt vast allemaal wel goed.

veel zwanger zijn plezier.

groet sjoukje

hoi
mijn contract is oo kniet verlengd, ik ben vandaag 15 weken heb 2 weken geleden verteld dat ik in verwachting was, ik mocht gelijk opstappen want tegenwoordig lijkt het wel of je een enge ziekte heb terwijl je gewoon door kan werken,
heb me ook al ingeschreven bij het UWV maar liever ben ik lekker bezig ipv thuis zitten.
afentoe ben ik er wel boos om maar tussendoor geniet ik ook heel erg van mijn zwangerschap want het is echt een wonder dat in je groeit.
je wordt tegenwoordig ook nergens aangenomen als je zwanger bent want daar hebben ze allemaal geen zin in al dat gedoe, stel je voor dat je ziek wordt(stel je voor) nu heb ik zo iets we zien wel en ik probeer me er niet te druk om te maken, hoop dat we de rekeningen kunnen betalen!en hoop ik dat ik een WW uitkering krijg.
tis inderdaad erg rustig hier wilde ook al een berichtje neer zetten hihi

Ook hier een mama die veel thuis is.
Tijdens mijn 1e zwangerschap is mijn contract ook niet verlend. Toen nog een poosje thuis gewerkt maar nu heerlijk alleen maar mama en dat is best lekker met een 2e op komst!

Hoi,

Ik ben inderdaad niet veel thuis, werk 36 uur en ga zondag op vakantie! Even lekker de laatste keer dat we met zijn tweeen er tussenuit kunnen.

In oktober zou mijn contract aflopen en ze willen hem wel verlengen alleen niet voor minder uren, dus waarschijnlijk ga ik dan niet tekenen en ook op zoek naar wat anders.

Liefs
Yvonne

Hier ook een fulltime werkende, maar dat neemt niet weg dat ik toch heel regelmatig even kijk op de site. Ik heb mijn termijn echo gehad, hartje gehoord, vorige week weer en nu aftellen tot de 20 weken echo. Zo zijn er misschien nog meer waar het nu even 'rustig' is qua ontwikkelingen.

Maaaaaaaar ik zal even een boekje open doen voor jullie ;) Sinds dit weekend heb ik het liefst mijn zwangerschapsjeans aan ipv mijn andere broeken die ik nog net pas... Kinderwagen is besteld. De nieuwe Joolz Day: iemand ervaring mee? En sinds afgelopen week begin ik ook steeds vaker gerommel te voelen in mijn buik. Nog geen gerichte schopjes, maar dat het ons kindje is weet ik zeker!
En verder voel ik me gewoon heel erg goed, geen last van vervelende kwaaltjes. Zo dames, ik meld me weer wanneer ik weet of het een jongen of meisje wordt....haha.

Geniet van het zwanger zijn!

Liefs Tilly
18w2d

Ik ben ook 40 uur in de week aan het werk, dus zoveel tijd is er nog niet.
Over 2 weken 20 weken echo dus dan weten we eindelijk wat het wordt, ik kan niet wachten hoor.

Terug
Bovenaan