hoi meiden,
Wat is het rustig hier... iedereen aan het bevallen?
Vanmorgen weer naar de vk geweest,
Alles was nog rustig, had genoeg vruchtwater en ons hummeltje lag ws lekker te slapen want hij had een mooi maar rustige hartslag.
Qua groei loop ik volgens boekje dus de vk schat zo tussen 6,5 en 8 pond in.
Ons zoontje was ruim 7,5 pond dus zelf denk ik weer zoiets ongeveer.
Verder is het rustig afwachten, ben nu 38+3 weken.
Voor volgende week di weer een afspraak en raar dat ik dan 39 weken ben, daar kijk ik zo naar uit, en dan is het zover.
Geduldig wachten dus.
Gisteravond weer zo'n zinloze waarschuwing gehad... hoop er niet teveel op hor dat de baby eerder komt...
DUH waarom kopen mensen een staatslot met kans van 1 op 10 miljoen mensen?
Zeg ik toch ook niet, hoop er niet teveel op?
Tis gewoon; theoretisch weet je dat je niets wint, dus dat ik niet beval voor 40 weken, maar je hoopt op dat geld, en ik hoop dus op een eerdere bevalling.
Nou meiden,
Iedereen succes met de laatste loodjes,
Liefs Marina
Wat is het rustig hier... iedereen aan het bevallen?
Vanmorgen weer naar de vk geweest,
Alles was nog rustig, had genoeg vruchtwater en ons hummeltje lag ws lekker te slapen want hij had een mooi maar rustige hartslag.
Qua groei loop ik volgens boekje dus de vk schat zo tussen 6,5 en 8 pond in.
Ons zoontje was ruim 7,5 pond dus zelf denk ik weer zoiets ongeveer.
Verder is het rustig afwachten, ben nu 38+3 weken.
Voor volgende week di weer een afspraak en raar dat ik dan 39 weken ben, daar kijk ik zo naar uit, en dan is het zover.
Geduldig wachten dus.
Gisteravond weer zo'n zinloze waarschuwing gehad... hoop er niet teveel op hor dat de baby eerder komt...
DUH waarom kopen mensen een staatslot met kans van 1 op 10 miljoen mensen?
Zeg ik toch ook niet, hoop er niet teveel op?
Tis gewoon; theoretisch weet je dat je niets wint, dus dat ik niet beval voor 40 weken, maar je hoopt op dat geld, en ik hoop dus op een eerdere bevalling.
Nou meiden,
Iedereen succes met de laatste loodjes,
Liefs Marina