rustig hier...

hoi meiden,

Wat is het rustig hier... iedereen aan het bevallen?

Vanmorgen weer naar de vk geweest,
Alles was nog rustig, had genoeg vruchtwater en ons hummeltje lag ws lekker te slapen want hij had een mooi maar rustige hartslag.
Qua groei loop ik volgens boekje dus de vk schat zo tussen 6,5 en 8 pond in.
Ons zoontje was ruim 7,5 pond dus zelf denk ik weer zoiets ongeveer.

Verder is het rustig afwachten, ben nu 38+3 weken.
Voor volgende week di weer een afspraak en raar dat ik dan 39 weken ben, daar kijk ik zo naar uit, en dan is het zover.
Geduldig wachten dus.

Gisteravond weer zo'n zinloze waarschuwing gehad... hoop er niet teveel op hor dat de baby eerder komt...
DUH waarom kopen mensen een staatslot met kans van 1 op 10 miljoen mensen?
Zeg ik toch ook niet, hoop er niet teveel op?
Tis gewoon; theoretisch weet je dat je niets wint, dus dat ik niet beval voor 40 weken, maar je hoopt op dat geld, en ik hoop dus op een eerdere bevalling.

Nou meiden,
Iedereen succes met de laatste loodjes,
Liefs Marina

Hoi Marina,

Fijn dat alles zo goed was bij de verloskundige. Hoe ben je er verder aan? Voel je je goed? Kan me indenken dat je je kleintje graag in je armen wil houden.

Succes met de laatste loodjes!

Liefs
Ingrid

ik moet morgen naar de vk ben dan 38,5 week... hij had niet gedacht dat ik dat zou halen, maar jah denk het wel.....

Het is hier idd verdacht stil... zouden ze allemaal aan t puffen zijn??? hihii

Succes nog ff meid... we moeten nog net zo lang:D

Liefs

Haha het is hier idd rustig...........ben nu 39+1 en alles hier idd ook nog rustig.
Nou hoop ik ook dat het vandaag zo blijft omdat mijn opa vanavond euthenasie doet.
Dus niet echt een dag dat je zegt van..............he.
Maar goed is het zo dan is het zo maar mijn gevoel zegt dat ik de uitgerekende datum van 21 maart gewoon haal.
En dat de kleine 24 of 26 maart komt we will see!
Maar hier dus niet aan het puffen.......
Donderdag weer controlle bij de vk.......gister nog even voor mijn bloeddruk geweest en dus was weer goed.
Hopelijk donderdag ook weer. Begin wel meer vocht vast te houden maarja het eind is in zicht he!!!

Kom op samen door de laatste loodjes!!
Liefs louise

@Louise kan me helemaal voorstellen dat je dan liever niet bevalt. Vrijdag is het precies een jaar dat mijn vader is overleden en 4,5 dat mijn broer overleden is. Wil dus echt niets te maken hebben met de 18e.

Dat zijn dagen waarop je het idd liever niet hebt... maar helaas hebben we dat niet voor het zeggen...

Ik hoop snel op voorspoedige bevallingen en gezonde baby's!

Terug
Bovenaan