Rustig hier ;)

Hahaha, ik moet ff lachen.

Ik dacht dat ik geen tijd zou hebben voor internet en had mede daarom gezegd dat ik niet naar dit forum zou gaan.Maar kennelijk is iedereen heerlijk aan t genieten van de baby.Want het is al een tijdje erg rustig hier ;)

Nou mooi zo, zolang er geen brandende vragen zijn en problemen, ga ík er vanuit dat het goed gaat met iedereen.Ik hoop dat ik gelijk heb ?!

Liefs van een vermoeide maar zeer gelukkige mama.

Gerrie
 
Het is inderdaad een stuk rustiger geworden sinds de baby's er zijn!
Ik kijk nog wel bijna dagelijks even of er nieuwe topics zijn. Toch zijn we met z'n allen blijkbaar een stuk zekerder geworden nu de baby er is :) goed teken toch!
Met mij gaat het in ieder geval goed. We zijn vandaag met Jaimy naar het consultatiebureau geweest. Tot mijn grote opluchting hadden we een erg aardige arts (heb wel andere verhalen gehoord!!). Jaimy heeft ook zijn eerste prikjes gehad. Hij schrok er van en moest even huilen, maar daarna werd ie al gauw weer rustig. Wat ben ik trots op mijn grote vent :)
Jaimy is nu 3970 gram en 54 cm. Bij de geboorte was hij 3020 gram en 48 cm dus hij doet het super :) De arts was vol lof over ons en Jaimy (vandaar dat ik 'r wel mag ;)...) Hij ontwikkelt alleen wel een voorkeurshouding en dat moeten we in de gaten gaan houden.

Hoe gaat het met jullie kindjes?
 
Hier ook alles goed! Echt vragen o.i.d. heb ik niet. Met 4 kinderen weet ik het wel een beetje. Daarbij is Marly ook weer een heel makkelijk kindje wat lekker door slaapt. Deze mama is dus niet vermoeid, hahaha.
Ondertussen is ons nieuwe huis ook bijna klaar, dus over een paar maanden weer verhuizen.
Over 3 weken zijn de twee oudsten jarig (5 en 3 jaar), dus ook daar ben ik mee bezig.
We hebben ook onze 2 kraamfeesten achter de rug. Was weer een succes en heel gezellig.
En het dagelijkse leven van school en peuterspeelzaal gaan ook gewoon door.
 
Hier is alles ook prima! Rosalie is bijna een maand oud en, op de spruw na, gaat alles goed. Ik lees ook gewoon nog mee (vooral 's nachts tijdens t voeden) maar heb zelf gewoon niet zoveel vragen op dit moment :). Hopelijk gaat het met iedereen net zo goed!
 
Leuk om te horen.Hier gaat t ook goed hoor, de 2 groten worden weer wat rustiger, papa werkt weer en dan komt er toch een beetje meer ritme in de zaak.
Aaron is nu bijna 3 weken en weegt ca 5300 gram, super dus.Het laagste gewicht dat wij gemeten hadden was 4570 dus hij komt goed aan.Het enige is dat hij s avonds wat huilerig is, maar dat is wel logisch, even de indrukken van de dag verwerken...
's nachts komt hij tot nu toe 2 a 3 x. En dan komt Oscar toch nog regelmatig bij ons in bed en áf ent oe wil Jette ook nog wat drinken, dus vandaar dat mijn nachten nog wat gebroken zijn, maar ach.Komt ook wel weer goed.Goed eten en lekker pauze nemen tijdens t middag slaapje....Nu dus ;) k ga lekker ff op de bank TV kijken tot de eerste me weer roept :)
 
Hier gaat het ook allemaal goed! We merken nauwelijks dat Annelot er is ;-). Ze is heel makkelijk, slaapt goed en huilt bijna niet. Alleen als ik de deur uit moet en nu 3 kindjes ipv 2 bij me heb, is het wel nog een beetje wennen. We wonen in een appartement en onze auto staat in een parkeergarage en dat is bepaald niet handig... Ben ongeveer 20 minuten bezig vanaf vertrek bij de voordeur boven totdat ik echt weg kan rijden...
Annelot werd vanochtend voor de 4e dag op rij pas om 7 uur wakker, na de vorige avond om 22 uur gedronken te hebben! Ze sliep al goed (moest hooguit om 5 uur een keer voeden) maar dit is helemaal fantastisch.
Ik ben vandaag met de 2 jongsten naar Nl geweest om Annelots sofinummer op te halen. Dat was een hele onderneming, maar het is gelukt. Nu nog pasfoto's laten maken en dan volgende week naar het consulaat voor de IDkaart. Wel zo fijn dat ze straks niet meer illegaal de grens over gaat.
 
Terug
Bovenaan