rustig hier....?!

Iedereen van de zon aan het genieten of zo veel bevallingen aan de gang?
Even uit mn hoofd gezegd 'mogen' er al een aantal beebs komen toch?
Ben super nieuwsgierig naar alle uukkies eerlijk gezegd ;-)

Helaas niet echt van de zon aan het genieten, maar aan de poets. Man lief is namelijk alleen zondags een paar uurtjes thuis dus dan kan hij op de 2 geboefte letten. Zodat ik iets kan gaan poetsen.

Wij zijn de gehelle dag weg egeweest naar mama die was vandaag jarig
en nee de baby is vandaag super druk en heeft het nog veelste veel naar zijn zin jammer genoeg

Druk druk druk!
vanalles gedaan dit weekend, vrijdag een supper kast gekocht. En die moest natuurlijk nog in elkaar gezet! maar aangezien hij erg groot is, duurde het iets langer dan verwacht!
Nu moeten we alleen de deuren nog plaatsen, en alles inruimen. Er staat nu veel vanuit de oude kast (dze was veeel kleiner) in de babykamer.
Dus we moeten opschieten, de kleine zou elk moment geboren kunnen worden! Ben vandaag alweer 38+4.
Vandaag de 32ste verjaardag van mijn schatje gevierd, en ben nu echt toe aan een warm bad, ben gesloopt!!
Ben benieuwd waneer de kleine komt?
Hij mag van mij nog een weekje blijven zitten, ik voel me nog heel goed. En de komende week is mijn vader in New York voor zijn werk!
Het zou jammer zijn als hij na de bevalling niet meteen zijn klein kind zou kunnen zien!
Maar ik heb het gevoel dat het volgende week zomndag wel eens zou kunnen gebeuren.
Succes allemaal!!

Groetjes Fiona

Ik ben nu 38 1/2 week, en ook hier is het nog rustig!
De kleine mag van mij wel komen deze week, maar ja we wachten rustig af!
je kan er toch niks van zeggen.

Terug
Bovenaan