Rustig hier

Ik zit iig met spanning te wachten totdat de kleine man eindelijk geboren gaat worden.
Vannacht weer wel wat lichte krampen gehad, daardoor super slecht geslapen. De kleine is nu wel super rustig, dus misschien is het een voorteken.
Morgen moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis toe.....eerst een CTG en daarna een inwendige controle. Misschien is het wel zover IK HOOP HET.
hahaha

Ook ik zit met spanning te wachten ook al is mijn uitgerekende datum pas 24 augustus. Vandaag weer op controle geweest en mijn verloskundige vind het vandaag 8-8 een mooie datum voor mij om te bevallen hahaaahah ik ook maar heb er een hard hoofd in. Bij mij ligt de kleine meid iets voor de bekken dus ze kan het hoofdje er nog uit wippen maar zo ligt ze al 1,5 maand. Tja wil niets zeggen de tweede was helemaal niet ingedaald. En ze vermoeden dat de kleine meid groter wordt dan de jongens WOW 2 jongens van 6 pond gehad en nu verwachten ze 7....... Schrikken haahahhahah Voor alle dames SUCCES nog de laatste daagjes/weekjes.

Hey, hier een dochtertje van al weer een week oud. Vandaag voor het eerst zonder kraamverpleegster en dat is ook wel weer erg lekker. Manlief nog lekker 2,5 week thuis. Verder nog wel weer ff wennen aan de nieuwe situatie met 2 meiden. En zeker die nachtelijke voedingen, het verschil tussen krampjes en honger, maar echt super bijzonder weer zo'n kleintje! Vandaag voor het eerst zelf weer buiten geweest met de kleine. Hoe gaat het met de anderen die al bevallen zijn?

@mozart: zo herkenbaar!! Ik moest ook echt weer ff wennen aan het verschil tussen krampjes en honger. Maar dat gaat inmiddels aardig.
Wij hadden vandaag kraamzorg voor het laatst. Ik heb vanochtend eerst zelf buiten gewandeld met mijn man, dochter en de hond. Vanmiddag mocht Robin lekker mee. Nu moeten we het echt zelf doen!

Ik vind het wel weer heerlijk om zo'n kleintje te hebben, wat zo lekker in je nek ligt. En zo heerlijk kan knorren. En wat voelt het lekker dat ze me herkent en meteen rustig wordt bij mij. Dat is echt wel een verschil met Floor, waar ik alles afkolfde omdat ze niet aan de borst wilde drinken. Zij kreeg dus ook van anderen flesjes en was veel minder kieskeurig.
Robin krijgt borstvoeding (jeej!! het lukt, heb stuwing en kloven overleefd, en ze doet het gewoon!!) en is dus heel erg op mij gericht. Mijn man gaat nu 's avonds lekker met blote borst met robin in alleen een luier op zijn borst zitten, dekentje erover heen, en knuffelen.
Heb wel echt een huildag vandaag. Ben heel emotioneel, begon toen kraamverzorgster weg ging. Floor gelijk bezorgd, kwam knuffelen, veegde mijn tranen weg en zei "over"! Was het maar zo makkelijk ;) Ik huil echt zomaar ineens om niets...

Liefs,

T

Vandaag was ik uitgerekend! Maar we mogen al 3 weken en 1 dag genieten van ons kleine mannetje ;-)
Is wel ff wat drukker nu met 2 kindjes. En papa is sinds deze week weer aan het werk, dus nu mag ik het alleen doen. Gaat overigens prima allemaal, maar ben wel heel moe, aangezien de nachten wisselend gaan. Lars heeft vooral savonds en snachts last van krampjes. Echt heel zielig, maar houdt ons dus ook wakker ;-) Gebruik nu sinds paar dagen infacol en lijkt te werken... Eerst cinababy gegeven, maar na 2 weken dus over gegaan op infacol. Hielp nl echt helemaal niks! Vannacht ging goed, alleen wakker voor een fles en daarna nog even boertje laten en weer slapen. Dus hoop dat het zo een beetje blijft gaan nu :-D

Terug
Bovenaan