Rustig hierzo!!!

wat is het rustig hier he!

Ik zelf ook druk druk druk met werken, Man heeft afgelopen 6 weken nonstop voor een groot project gewerkt..... Dus voor mij 6 weken non stop mama. Niks geen uurtje voor mezelf!

Respect voor alle single mama's!

En genieten van het mooie weertje afgelopen week en dit weekend natuurlijk!!!

Heeeeeeerlijk.... nog even en de zomer begint!!!

Jep, allemaal druk aan de wandel met de kleintjes denk ik. Diederik doet niets liever dan de hele dag buitenspelen momenteel, is dat bij jullie ook zo?

Pittig he, als je er (tijdelijk) alleen voor staat, ik ben het al spuugzat al als manlief een weekend weg is, hahaha... Ik vind het ook hard werken hoor, moeder zijn!

Heb ook altijd diepe respect voor de single mama's ( of single papa's) als mijn man een week weg is voor het werk. Gelukkig komt dat niet zo heel vaak voor.

hier wordt ook volop buiten gespeeld, ze vind vooral de zandbak geweldig!, wat is het toch heerlijk dit weer!!!!

Nu het mooie weer er weer is, is mn man ook weer erg druk op de boerderij. Dit betekend dat ik er ook meer alleen voor sta, maar gelukkig kan ze zich uren vermaken in de zandbak! Wat een uitvinding.. :)
Nog een week voor ik uitgeteld ben, dus word wel echt spannend nu! :D
Liefs

Hier ook een buitenkoter! Speeltuin, en dan vooral de glijbaan en de zandbak zijn favoriet!

En tja, ook hier is het druk; ik werk 32 uur, mijn man 36 en we willen toch ook allebei een beetje eigen dingetjes kunnen doen, dus dan heb je al snel tijd tekort. Zeker nu ik inmiddel bijna 34 weken zwanger ben en 's avonds om 21.30 naar bed wil!

X
Evje

@Evje, 34 weken alweer??? Oh help, wat gaat dat hard!!! Ik kan me onze topics nog herinneren van toen we hoogzwanger waren van de eersten... Pffff en nu zit je er alweer met een dikke buik bij! Hahaha, nou succes hoor!

Terug
Bovenaan