Sinds twee of is het alweer drie weken ben ik veel minder mobiel. Daardoor was ik het zo zat, ik kon niet wachten op ons derde kindje. Bij elke harde buik dacht ik; wordt maar wat erger. Inmiddels heb ik me ingesteld op nog heel lang wachten. De eerste twee waren ook niet vroeg en ik wil mezelf ook niet gek maken.
Ben nu maar leuke dingen aan het plannen. Als traktatie voor de jongens als de baby is geboren ga ik cakejes bakken en versieren met marsepijn (hobby van mij), met een vriendin ga ik kerstkoekjes bakken en zo staan er nog meer creatieve afspraken in de agenda.
In plaats van te wachten geniet ik nu nog van mijn dikke buik. Het is de laatste keer en straks ben ik die buik niet helemaal kwijt, maar is die niet meer functioneel
Succes voor alle meiden die ook nog niet aan de beurt zijn! Groetjes Annemieke
Ben nu maar leuke dingen aan het plannen. Als traktatie voor de jongens als de baby is geboren ga ik cakejes bakken en versieren met marsepijn (hobby van mij), met een vriendin ga ik kerstkoekjes bakken en zo staan er nog meer creatieve afspraken in de agenda.
In plaats van te wachten geniet ik nu nog van mijn dikke buik. Het is de laatste keer en straks ben ik die buik niet helemaal kwijt, maar is die niet meer functioneel
Succes voor alle meiden die ook nog niet aan de beurt zijn! Groetjes Annemieke