Rustig in mijn buik

Sinds twee of is het alweer drie weken ben ik veel minder mobiel. Daardoor was ik het zo zat, ik kon niet wachten op ons derde kindje. Bij elke harde buik dacht ik; wordt maar wat erger. Inmiddels heb ik me ingesteld op nog heel lang wachten. De eerste twee waren ook niet vroeg en ik wil mezelf ook niet gek maken.
Ben nu maar leuke dingen aan het plannen. Als traktatie voor de jongens als de baby is geboren ga ik cakejes bakken en versieren met marsepijn (hobby van mij), met een vriendin ga ik kerstkoekjes bakken en zo staan er nog meer creatieve afspraken in de agenda.
In plaats van te wachten geniet ik nu nog van mijn dikke buik. Het is de laatste keer en straks ben ik die buik niet helemaal kwijt, maar is die niet meer functioneel :(
Succes voor alle meiden die ook nog niet aan de beurt zijn! Groetjes Annemieke

Hoi,

Wat fijn dat je nog allemaal leuke dingen gepland hebt. Zo gaat de tijd inderdaad ook beter om. Ik ben zelf er ook veel te veel mee bezig wanneer het nu eindelijk eens gaat beginnen, maar inderdaad het kan ook nog 3 weken duren.
Geniet ervan!

Je kunt inderdaad beter nog wat leuke activiteiten op het programma hebben staan anders duurt het wachten zo lang. Ik heb gister de WI van mijn zusje gekregen, vind ik erg leuk om te doen. Ik kan ook niet een hele dag gaan shoppen (lichamelijk lukt dat ook niet meer zo lang). En ja wat moet je als je hele dagen thuis zit? Die kleertjes zijn ook wel eens gestreken en die tas is voor de zoveelste keer ook wel eens ingepakt. Tenminste zo gaat dat bij mij. Ik ga vaak naar de babykamer en haal ik de kleertjes uit de kast, gewoon om even te kijken naar die kleine kledingstukjes. Veel suc6 iedereen met de laatste lootjes!

Terug
Bovenaan