rustig kindje

A

Anoniem

Guest
Wij hebben een hele brave, lieve, rustige baby. Geweldig toch? Dat zou je denken, maar we krijgen echt veel commentaar van andere mensen. Zo van, die is rustig, die wordt later vast gepest als ze zo braaf is...! Je moet ze wel laten wennen aan andere kinderen hoor, anders is ze veel te bang als ze straks naar de peuterspeelzaal gaat...enz. Terwijl ze niet eens gaat huilen ofzo als ze andere kinderen ziet. Dat vindt ze juist leuk.
Dus volgens mij is het ook nooit goed. Is je kind vervelend of druk krijg je commentaar, is het rustig krijgt je ook commentaar! Ze kijkt bij vreemde mensen eerst de kat uit de boom. Dat is toch niet erg? Krijgt ze meteen een "stempel".

Hoihoi, Laat ze maar lekker kletsen, als je weet dat ze zich lekker voelt..mag ze toch wel lekker zichzelf zijn. Ze doen toch op die    leeftijd lekker wat ze zelf willen, dus geniet maar lekker van haar...

Ach, mensen hebben altijd wat te zeuren. Onze Femke is erg vriendelijk naar iedereen. Als ze op straat loopt vind ze iedereen interessant. Haar reactie is dan "hee" en daarbij lachen. Ik heb daar ook opmerkingen over gehad. Je kindje is te vriendelijk en te open  naar iedereen. Ik denk dan wat is daar mis mee!

Alle kindjes zijn anders. Max is juist heel actief. Van hem zou ik wel eens willen dat hij wat rustiger was. Ik ren mijn benen onder mijn kont vandaan om hem bij te kunnen houden. Een voordeel: naar de sportschool hoef ik niet meer.

Laat ze idd maar lekker kletsen! Mensen vinden altijd wel wat om over door te zeuren.
Tom is ook rustig, en erg makkelijk... hij word wel steeds ondernemender, maar als wij hem bijv. meenemen, boodschappen doen, ikea, of gewoon winkelen, hij is altijd rustig, zit in zijn buggy of voor in het winkelwagentje...

Lekker toch...

Netalsof ze daardoor gepest gaan worden?
Misschien zijn het wel de pest koppen die dat zeggen, want wie verzint er zo iets?

Terug
Bovenaan