rustig...komt dat door de naderende kerst of...

Hey meiden,

Wat me opvalt is dat er op het moment niet zoveel meiden actief zijn! Tenminste minder dan anders, de meeste reacties worden gegeven door dezelfde mama's! Jullie zijn toch niet stiekum aan het bevallen he!? Of hebben jullie het druk met kerstmenu's in elkaar flansen?

Liefs

Kerstmenu 1; patatjes met frikandel en mayo....

Kerstmenu 2; nasi over van de chinees van vandaag met sate en gepaneerde kipreepjes met groenten....

Kerstmenu 3; soep met slaatje....

Dacht op z'n minst dat jij lag te puffen... haha... maar niet vanaaf of vannacht... met het weeralarm niet handig....

Druk met van alles en nog wat. Nog even dit en dat. Ons kerstmenu.... hahahahahaha.
We sponseren de AH. We hebben een paar lekker dingen uitgezocht dit in de oven kunnen. Wat groente koken en we hebben een leuk (hopen we) drie gangenmenu. We hopen dat de kleine nog even blijft zitten, maar voor alle zekerheid doen we de kerst dus lekker makkelijk en zijn we ook gezellig met z'n drietjes. Ik hoef samen met m'n man niet echt te zorgen en we zitten ook niet met veel familie samengepakt (kan best gezellig zijn hoor). Nee voor ons nu even rust.......
Nog even lekker met onze dochter spelen en doen en dan weer aan de arbeid. Bevalling en alles wat erna komt.............
Genieten jullie maar lekker van de kerst en als je de weg op moet.... KIJK UIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs

Ja hier ook druk met allerlei ditjes en datjes, word er niet goed van.
Kerst ook vrij druk programma, alle dagen bij familie eten. Wel gezellig maar eigenlijk blijf ik net zo lief thuis nu. Maar ja....
Wij hebben ook nog eens allemaal verjaardagen tussen door...drukke maand elk jaar weer.
Ga zo denk maar eens lekker naar mijn bedje.

Nou lieve mama's fijne kerst....ben benieuwd of er nog baby's worden geboren...hoop dat die van mij toch echt even tot januari blijft zitten maar ja hebben we niet voor het zeggen hé! haha

Liefs Rianne

Was ik maar aan het bevallen!!!!

De laatste nachten wordt ik echt wakker van de oefenweeen maar ze willen maar niet doorzetten. Maar dan terug in slaap vallen, ho maar. En ik heb er zo ondertussen een beetje genoeg van. Vandaag ben ik 39 weken en ik denk iedere dag, kom maar op! De oefenweeen worden trouwens wel steeds sterker dus wie weet....

Gisterenavond een heerlijke kerstavond met mijn man gehad. Lekker gegourmet, ouderwets geschuifeld in de woonkamer en uren liggen kletsen over de aankomende kleine. Vanavond kerst bij mijn ouders en morgenavond bij mijn schoonouders. En nu maar hopen dat stiekem de bevalling straks begint ;-)

Liefs Lilian

Hoi, dat komt ook wel een deel door dit rot forum....
Het begint steeds vaker kuren te krijgen....

zie net boven mijn bericht dat het vandaag vrijdag is!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dacht donderdag...
Dus vanavond de hele avond weer op rtl 4.
Voor bv de pfaffs...

Vandaag was er ook niet veel aan op de tv.
En je kunt ook niet wandelen buiten, het regent hier de hele dag.

En heb met de suiker dus kan ook niks kanen....
Wat scheelt dat met boodschappen halen.
Mijn vriend heeft geluk met zijn Kerstpakket dat daar wat in zit, ha ha...

Groetjes Natasja

Heee NHS-je,

hier ook regenachtig daggie... kwam om 1300 uur m'n bed uitrollen... tot die tijd TV en koffie op bed... daarna mezelf maar us fijn gedoucht... alles weer bijgewerkt (stel je voor dat je eerder opgenomen wordt).... wasjes gedraaid... haartjes sinds 3 maanden weer eens gefohnt... zag gelijk een andere vrouw in de spiegel.... dacht laat ik me mooi aankleden voor m'n hubbie; dus lekker trainingspak aan... grin grin.... inderdaad geen bal op de TV...

gelukkig geen suiker maar wel veel overgeven dus nog steeds alles met mate.....

en het is alweer 1700 uur... zal blij zijn als het januari is...

Terug
Bovenaan