Rustig op het forum, veel vakantiegangers en veel buiten door het prachtige weer!

A

Anoniem

Guest
Het is rustig op het forum. Er zijn veel mensen op vakantie (naar de zon....) maar ook veel mensen zijn buiten, want het was heerlijk weer!!
Helaas moest ik vandaag werken.... was wel heel gezellig, maar balen van het heerlijke weer.
Dennis is vandaag met Feline naar zijn ouders geweest op de boot. Feline heeft voor het eerst kibbeling op en ze vond het heerlijk!!!!
Van de week al voor het eerst een plakje worst bij de slager, die was heel snel op, vreetzakkie is het.

Nou ik ga morgen genieten van het weer, hopelijk net zo lekker als vandaag!

groetjes Mariska

ps wat hebben de andere thuisblijvers vandaag gedaan?

hey Mariska,
ja heerlijk weertje joh, jammer dat je moest werken, maar morgen word het geloof ik nog beter!!!
Nou wij hebben vandaag eerst beetje uitgeslapen, tot 9u (jaja) en daarna Jelte opgehaald bij opa en oma, hij had daar gelogeerd, want wij hadden gister een bruiloft.
Daarna ff thuis beetje opgeruimd en stofgezogen en na Jelte zn slaap zijn we naar de andere opa en oma gegaan, want daar stond de wandelwagen nog.
Zij hebben schapen en kippen en Jelte keek zn ogen uit, daar ff gezellig geweest en daarna naar huis om na een middagdut van Jelte nog ff op de fiets wat boodschapjes gedaan. En toen nog ff lekker in de tuin!
Pff... zijn best druk geweest hé? haha... was lekker dagje!

Fijn weekend nog verder allemaal en geniet van het zonnetje.
Gr. Saskia.

Hoi hoi,

Ik ben vandaag met mijn dochter naar het zwembad geweest. We hadden een verjaardagspartijtje. Het was een golfslagbad. Mijn dochter heeft genoten en ik heb van haar genoten. Ze dufde alleen van de grote glijbaan. Wat wordt mijn kleine meisje toch groot......
Bas is met mijn  man lekker in en om het huis geweest.
We hebben zelfs gebarbequed!

Groetjes, Karin

Vandaag thuis geweest met mijn 2 kindjes, de oudste heeft heerlijk buitengespeeld met zijn buurjongetje.
We hebben net een speelthuis in de tuin staan, incl zandbak en schommel, dus dat is helemaal feest voor die mannen.

Na de middagdut van Daan zijn we nog even een klein stukje wezen fietsen, naar papa die steiger aan het bouwen was voor koninginnendag (voor het spel 'snel naar de bel').

We hebben dus echt genoten vandaag van het lekkere weer en hopenlijk wordt het morgen nog beter, kunnen we er weer lekker even tussenuit.

Liefs Saskia

Ik ben vandaag jarig  en had vanmiddag  de tuin vol met visite! Het was erg gezellig...

Nu is Ruben met m'n ouders mee en gaan paps en mams met een paar vrienden in het café op de hoek verder met het feestje.

Ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud...want ik ben al eeuwen niet meer uit geweest.  

En morgen een beetje uitslapen en daarna weer lekker m'n mannetje ophalen!
Een leuke zondag allemaal!

Doei, doei!!  
Laura

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Geniet er maar lekker van vanavond!

Gr. Saskia.

hoi
ja wat was het prachtig weer vandaag.we hebben een hekje geplaatst zodat anouk straks niet zo de weg op kan.een buggie gekocht en verder lekker in de tuin bezig geweest.
gr petra

Terug
Bovenaan