rustig op het forum

Hallo allemaal,

Ik dacht laat ik weer eens ff naar het forum gaan. Ben een paar dagen druk geweest en dus niet actief op het forum geweest.
Ook vandaag kom ik maar ff kijken, want het is mooi weer... moet naar een feestje en duik straks lekker het zwembad in!
De komende weken zal ik zowiezo niet supervaak hier zijn, want mijn mannetje krijgt ook vakantie en we gaan leuke dingen ondernemen. En gezien de weersvoorspellingen overwegen we toch nog een weekje de zon op te zoeken... Maar dat is nog niet echt zeker hoor...
HOe gaat het met jullie allemaal?
-> Mick.... las dat je toch geen eisprong hebt gehad... Ships man... Maar ja.. eigenlijk ook niet zo raar als je geen clomid hebt gebruikt. Wat zei je gyn? Kuurtje maar weer of afwachten.... Hoop dat je snel weer verder kunt... want zonder clomid geen actie zeg ik altijd maar....
-> Niekje.... hoe is het? Druk geklust? Is je eitje al gesprongen of weet je dat niet?
Spannende weken weer voor jou dus de komende tijd....
-> Anke.... Hoe is het meissie? Voel je je weer een beetje beter? Ik hoop het zo voor je!!!
-> Jana.... Hoe gaat het met je na je mislukte poging? Hopelijk kun je de moed weer bij elkaar verzamelen om snel weer verder te gaan. Ik duim voor je net als voor een ieder hier!
-> Syllie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk een nieuwe uitdaging en hopelijk geeft het je idd rust in je hoofd... en wie weet.... Zou wel gaaf zijn!
-> alle andere meiden: hoe gaat het met jullie? Druk met behandelen, wachten of net wat dan ook..... Ik denk aan jullie, duim voor jullie en mijn kaarsjes branden (welliswaar branden ze nu buiten met het mooie weer, maar ook dat geeft een warm gevoel...)

Met mij alles wel oke... Morgen dag 10 en dus naar het ziekenhuis voor follikelmeting.
Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet....
Ik denk dat er wel weer wat gaande is, want voel mijn buik alweer een beetje...

Nou meiden...
Geniet van de zon! (voor je het weet is ie weer weg) en probeer van het leven te genieten! Al valt het bij sommige niet altijd mee met alle tegenslagen die we mee moeten maken voor onze grootste wens....

Liefs,
Peet

Hé peet,

het is idd. rustig op het forum.
ik denk dat veel meiden in hun wachtweken zitten,
of net een mislukte poging achter de rug hebben.

lief dat je ook aan mij denkt.
maar dat is ook wederzijds...
we zitten allemaal in de zelfde situatie,
en begrijpen elkaars gevoel totaal!!

met mij gaat het goed na de eerste mislukte IVF.
ben verbazend sterk, en heb nog geen traan gelaten....
mischien komt dat, omdat ik mijn zinnen heb gezet op een cryo terugplaatsing in aug. dat is al redelijk snel en geeft me weer moed en hoop...
jij dus maandag je foll. meting?!!
ik hoop dat je voorgevoel juist is,
en er flink wat groeit bij je...

voor nu,
een fijne zondag cq vakantie.
ook voor alle andere meiden op het forum.
probeer te blijven genieten van de mooie dingen om je heen.
de zon - de vogels - de bloemen in je tuin.....
dat maakt  je leven een  beetje lichter.
en peet... zwemse straks!
liefs, jana.

Het is zeker rustig hier...
Lekker Peet, straks nog een duik in het zwembad.. HIer regent en onweert het al, dus is het weer gedaan met het mooie weer... Het was gisteren ook niet echt lekker, erg bewolkt. 's aovnds nog wel lekker lang buiten gezeten, toen waaide het minder. Ja balen he, geen eisprong. Ik had het wel een beetje verwacht, maar mijn gyn. wil altijd afwachten. Begin daar nu wel erg zat van te worden hoor, dat gewacht en voorzichtige gedoe steeds Nu dus eerst weer aan de duphaston, 10 dagen en dan weer aan de Clomid. Ik had wel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden, ook nu veel hoofdpijn en buikpijn, maar ja dat komt misschien ook wel omdat er nu weer geen regelmaat is en alles weer in de war is. Ik had dit ook voordat ik de Clomid gebruikte, veel klachten, maar geen menstuatie.

Nog 1 weekje werken en dan hebben wij ook vakantie. Ik duim nog steeds heel hard voor mooi weer
xx

Hoi meiden

Het is idd erg rustig op het forum! Ben ook een paar dagen alleen snel effe geweest maar niet echt tijd gehad om veel neer te zetten. Nu eigenlijk weer niet want gaan zo lekker uit eten...mmmm
Verder gaat het hier wel goed. Zaterdag nog geweest voor fm maar toen zat ie er nog hij was gegroeid tot ongeveer 27 mm dus dat was erg netjes. Baarmoeder slijm was 6 mm.  Heb wel veel last van mijn buik en vooral van mijn zij dus hoop dat ie nu gesprongen is of snel gaat springen. Morgen (maandag) weer even terug om te kijken en dan zien we het vanzelf.
We mochten van de gyn alleen om de dag klussen! ik weet het nooit de een zegt dit en en de ander dat, wat wordt er bij jullie gezegd?? Nou dat doen we nu dus ook maar, moet wel zeggen dat het een beetje relexer is dan elke dag hihihih
Nou ga me snel omkleden en lekker de stad in. Spreek jullie snel en geniet van het mooie weer!!
Peetje hoor het morgen wel he hoe je fm was!! :)

nou doegggg xxx Niekje

Lieve meiden,

Tja, met zo'n lekker zonnetje zit je toch ook wel liever lekker buiten dan achter de computer he... Met mij gaat het al een stukje beter alleen al doordat het eindelijk weer eens lekker weer is. Dat heeft altijd een heel sterke invloed op mijn gemoedstoestand. Mijn mannetje heeft nu ook vakantie, dus voor donderdag wilde ik toch nog wel een paar leuke dingen gaan doen samen. En dan donderdag de operatie.....spannend. Ik ben heel erg zenuwachtig voor wat ze zullen vinden van binnen, want je gaat nu ineens alles met elkaar in verband leggen en dat betekent in mijn geval niet zoveel goeds. Daarom hoop ik deze keer dat ik het lekker mis heb!
Verder heb ik gisteren gigantische ruzie met mijn schoonmoeder gehad via de telefoon. Onze relatie stelt al jaren niks voor, maar nu ze weer helemaal niet reageerde op de komende operatie en net deed of er niks aan de hand was (doet ze altijd, zoals met de kanker waarvan ze zichzelf wijsmaakte dat het ongeveer gelijk stond aan een griepje...) barstte bij mij de bom. Ik heb haar opgebeld en alles opgesomd waar ik moeite mee had en hoe ik haar zag. Natuurlijk lag er niks aan haar en was ik alleen maar zo overstuur omdat ik last zou hebben van mijn hormonen....ja dat is makkelijk om nu alles daarop te steken he? Jammer voor haar dat ik deze maand geen hormonen heb hoeven spuiten dus dat ik daar dan ook geen last van kan hebben....  Maar ja, voor mijn mannetje is het natuurlijk wel heel erg zielig dat het zo moet gaan en daar baal ik ook echt ontzettend van. Hij is er echt verdrietig door... Gelukkig hebben we er verder niet echt ruzie om gekregen samen, want ik heb nu wel even behoefte aan een paar leuke dagen voor die operatie hoor!
Maar dat was dus over mij....nu over jullie. Balen Mickey, dat er niks gebeurd is zonder clomid....nu weer al wachten, heb ik ook altijd zo'n hekel aan! Ik leef met je mee en hoop dat het komende ronde weer wel beter zal gaan. Voor de rest heel veel succes met wachten en slikken en spuiten (klinkt heel anders dan wat ik ermee bedoel...) We 'spreken' elkaar snel weer!

Liefs, Anke

hi die hi,

Hier is ikke weer...
Ff snel...
Vandaag follikelmeting gehad. 1 van 13,5 en 1 die misschien mee gaat doen van 11 mm...
Er groeit weer wat dus... Woensdag weer terug...
Verder alles wel oke hier...

En met jullie?

Liefs,
Peet

Hoi Peetje!

Nou 13 en 11 is wel erg netjes hoor. hoop idd dat die tweede mee gaat dan heb je des te meer kans! Ik ga weer volop duimen!!

Voor mij zijn nu de wachtweken aangebroken pffff Vandaag geweest voor fm en hij was weg dus dat was mooi.
Dacht het ook wel want had erg last van mijn buik en zij gisteren en s'avonds was het in eens over. Jij hebt toch ook altijd last van je buik met de eisprong toch?? Is het bij jou dan ook over als ie gesprongen is?? Ik voel nog wel een beetje een zeurige pijn vooral als ik wat veel doe maar de echte pijn is weer weg. Tja niet gek misschien met een ei  van bijna 3 cm!!! hahahaha wist niet dat ze zo groot konden worden maar volgens de gyn was het normaal met clomid. Vrijdag maar weer even bloedprikken en dan nog een weekje.....

Nou duim duim en spreek je (jullie) snel weer!

xxx niekje

Terug
Bovenaan