Rustig vandaag zeg!

Haha, wat is het stil vandaag!
Ik heb altijd vrij op woensdag, en eigenlijk altijd druk..
Eerst Bente,de oudste naar school, dan met Mees, de middelste, naar fysiotherapie, en hem daarna ook naar school brengen..Boodschappen doen, en rondje winkelcentrum met Lieve..Daarna weer de kids van school halen en snel thuis lunchen..
Daarna vriendinnetje van Bente thuis opgepikt, en hen samen naar een feestje gebracht.
Met Mees doorgereden naar zwemles..en jawel...hij mag eindelijk met kleren aan gaan zwemmen!!!!
Het duurt zolang allemaal dus nu eindelijk... einde in zicht!!

Nu lekker thuis, even poetsen en Lieve is wakker geloof ik..dus haar er maar weer uit halen..

Hoe was jullie dag??

Gr Rina

Jee,wat een dag Rina! Hihi.
Ilona en ik hebben vanochtend patrick naar school gebracht en op de terugweg wat boodschappen gehaald. Thuis wat gepoetst en getekend en een spelletje gedaan. Toen een boterhammetje gegeten en ilona deed even een slaapje. Toen heb ik WEER gepoetst en daarna samen met ilona patrick weer opgehaald. Patrick heeft 's middags als ie uit school komt niet echt zin om super actief te doen, dustoen hebben ze wat met autootjes gespeeld.

x

Klinkt zo bekend.....
Vanmorgen hebben we eerst Eva naar school gebracht. Even wat boodschapjes... langs de apotheek... langs de huisarts en toen naar het CB. Gauw naar huis. Fruit eten en wat drinken. Wasje aanzetten en opvouwen (die van gister). Even dollen met Bas. Eva ophalen op school. Boterhammen eten. Eva naar een vriendinnetje. Snel naar huis, want Bas slaapt al bijna. En zowaar... mama even rust! Bas uit bed. Eva ophalen en direct door naar de fysio voor Eva. Ruim een half uur wachten, maar toen toch naar binnen. Snel nog even naar de stoffenwinkel (Eva wil Elfje worden voor Carnaval). Thuis frietjes bakken. Heel even uitbuiken op de bank. Bas stikt bijna in een appel. Ik mep flink op zijn rus en de appel schiet los. Bas speelt vrolijk door terwijl ik nog even nabibber. Buurvrouw ophalen. Samen naar naailes... Net weer thuis. Even computeren nog en dan naar bed!

Lekker he, zon rustig dagje....

Karin

Terug
Bovenaan