Rustig vandaag; zouden er weer een paar aan het bevallen zijn???

A

Anoniem

Guest
Na vanmorgen is het rustig geworden op de site...
Natuurlijk is Cora nu aan het bevallen (of is het al gebeurd..) ik hoop dat alles daar goed gaat!!!
En dan Gabrielle: na vanmorgen niets meer van haar gehoord en vanmorgen was er al wat bij haar aan het rommelen... Hoop dat zij ook aan het bevallen is...
En Sil heb ik ook nog niet op het forum gezien: misschien dat het strippen wat geholpen heeft....

Dus wie weet hebben we er straks wel weer 3 (of meer)  nieuwe november baby's bij...

Hier is het helaas wat betreft de baby erg rustig... Ik daarintegen ben ontzettend onrustig: heb het huis voor de zoveelste keer schoongemaakt; tractatie voor het kdv van mn zoontje in   elkaar geknutseld; de zoveelste was gedraaid en ga straks de badkamer maar weer eens doen...
Eigenlijk zou ik nog wat moeten studeren, maar daar kan ik echt mn hoofd niet meer bij houden (vind ik wel erg zwak van mezelf...)

Ach, het kan nu nooit lang meer duren (hoop ik, anders wordt ik echt gillend gek van mezelf...)

Liefs Nika (40w2d)

Zucht, was het maar waar!!

Dikke tranen, geen beweging van baby te bekennen. Ja het beweegd wel maar niet de goede richting uit!
Las net het bericht van Sil, geeft wel beetje hoop, maar vrees dat ik donderdag naar zh kan.

Bah bah bah, dat is helemaal niet zoals ik het gepland had potverdikkie!

Niets aan zo!

Groetjes

ja dat bericht van sil doet indd goed hihi
Ook omdat zij aangeeft ineens wakker te worden en niks heeft gemerkt vantevoren..dit betekend toch echt dat het zomaar kan gebeuren want ik ging er een beetje van uit dat er wel een voorteken moest zijn!

Ik ben nu 39 wkn en 4 dagen dus over 3 dgn uitgerekend maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik hier ook overheen ga zoals de meeste hier op het novemberforum.. het ligt echt aan de maand denk ik haha..

Nou, hopen dat het allemaal gaat opschieten nu en ik heb het idee dat Nika een van deze dagen gaat bevallen want lees dus dat ze erg onrustig is en nesteldrang heeft dus ik denk deze week nog :)

Kijken of ik gelijk heb haha!

x angela

hoi meiden
hier ook nog niks net terug van het ziekenhuis. de kleine heeft erg weinig vruchtwater nog. ctg gehad was eerst niet goed; toen nog een uur er aan gelegen; toen vonden ze hem beter; en mog ik toch naar huis; ze hebben me gestript en had 2cm ontsluiting
heb nu wat krampjes en hoop dat het door zet en geen inleiding  wordt leef echt met jullie allemaal mee ben er vandaag 42w plus1 en weet dat het wachten zo ellendig is en het er niet makkelijker op maakt; hoop dat we morgen allemaaal samen gaan puffen, zou wel leuk zijn zo een babyboom met vrouwen van het november forum

veel liefs en veel sterkte
moontje

quote: r_moon_tje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-11-2007 14:57:00'));

hoi meiden
hier ook nog niks net terug van het ziekenhuis. de kleine heeft erg weinig vruchtwater nog. ctg gehad was eerst niet goed; toen nog een uur er aan gelegen; toen vonden ze hem beter; en mog ik toch naar huis; ze hebben me gestript en had 2cm ontsluiting
heb nu wat krampjes en hoop dat het door zet en geen inleiding  wordt leef echt met jullie allemaal mee ben er vandaag 42w plus1 en weet dat het wachten zo ellendig is en het er niet makkelijker op maakt; hoop dat we morgen allemaaal samen gaan puffen, zou wel leuk zijn zo een babyboom met vrouwen van het november forum

veel liefs en veel sterkte
moontje

En? Hoe is het er nu mee?

Groetjes

Terug
Bovenaan