Rustig...

Het is de laatste tijd erg rustog op dit forum. Heeft iedereen het druk of is er even niets te melden net als bij mij??

Hier na de HSG 3 maanden (inmiddels nog 2) wachten op de kijkoperatie/zwangerschap. Wachten duurt laaaaaaaang!

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs Daisy

Hoi Daycey,

Het is inderdaad heeeel rustig hier haha.
En wachten duurt inderdaad heeeel erg lang. Het is ook iedere keer iets waar je op moet wachten. Zo jammer, maar de moeite waard. Zo blijft het ook wel spannend toch.
Hopelijk ben je zwanger voordat je de kijkoperatie moet ondergaan! Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.

Liefs Kim

Hoi Daycey,

Ja het is zeker rustig. Momenteel in mijn 3e poging zwanger te worden met Clomid en ik ga zaterdag testen, dus duimen! Hopelijk is het snel raak!
Ik denk dat het zo rustig is omdat iedereen heel lang moet wachten voor mooi resultaat, daarom hoop ik van harte dat er in dit mooie voorjaar / zomer een hoop lieve meiden zwanger zijn!

Succes allemaal!

Liefs, Victory

Hoi,

ja bij ons ligt het even stil...eerst alles oplossen met een psych en dan en cryo terugplaatsing doen, nog steeds onderdeel van ICSI poging 1...

enne er zijn er best veel zwanger geraakt de laatste 2 maanden, dus denk dat die hier ook minder schrijven...

gr Yosha

Ik lees nog elke dag het forum, en hoop elke dag op berichten van jullie allemaal dat jullie zwanger zijn, maar het is ind erg rustig hier, hoop dat dat een goed teken is en dat er snel weer meer zwangeren komen, ik duim elke dag!!!!
Want het is iedereen hier zo gegund en dat meen ik uit de grond van mijn hart.

Lfs WEndy

Heey...

ik kijk elkedag op het forum of er weer wat nieuws is binnen gekommen.....maar vandaag las ik weer een paar nieuwe....

wij zijn druk bezig.... nou eigenlijk nu zit ik al vanaf maandag te wachten tot dat ik ongesteld word...!!! maar het zal wel weer deze week op een of rare dag doorbreken....

als ik dan toch ongesteld word dan moet ik gelijk bellen voor een afspraak.... en dan gaan we met iui beginnen...dus allemaal afwachten en spanning....

XXXX Brenie

Inderdaad wat rustiger hier.
Ben wel vaak op het forum, maar heb nog niets te melden. Eind april naar de gyn voor de bespreking van onze eerste IUI.

Iedereen weer veel succes en sterkte met afwachten!

Liefs

Allemaal druk bezig achter de schermen!

@ Yosha, heb je zelf wel een idee wanneer de ICSI plaats gaat vinden of hangt dat nog allemaal van de psych af? Wat een gedoe allemaal zeg!

@ Brenie, heb je wel al een test gedaan?? Spannend!

@ Star, spannend voor jou! Voor ons is IUI (na de ko) ook de volgende stap. Ik hoop dat je de IUI niet meer nodig hebt!

Nou meiden, allemaal dus heel druk bezig met wachten, klussen, wachten en wachten natuurlijk.

Ik hoop dat er dit jaar veel van onze meiden doorstromen naar het zwanger zijn forum!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan