Rustige baby

<p>Mijn eerste topic hier. En het is misschien wel een luxe probleem. Ik zoek vooral herkenning. </p><p>Mijn dochter is nu 10 dagen oud. Vanaf de geboorte is de borstvoeding gelijk goed op gang gekomen en na 6 dagen ben ik gaan voeden op verzoek. </p><p>Dochter eet goed en heeft veel plasluiers. Ze is tussen de voedingen door super rustig. Of ze valt in slaap of ze kijkt om zich heen zonder een kick te geven. Zojuist nog: ze lag in de box te slapen, oudste dochter en ik zaten aan tafel te eten. Toen ik even bij haar ging kijken, bleek ze wakker. Niets van gemerkt.</p><p>Als ze wel eens huilt dan ben ik bijna opgelucht. </p><p>Ik moet er wel bij vertellen dat ik haar bijna de hele dag bij me heb en dus meteen kan voeden nog voordat ze huilt.</p><p>Wie had ook zo'n mega rustige baby?</p>

Ik!
Hele rustige blije baby, nu 1,5 en nog steeds een onwijs blij kind! Heerlijk!
Kan ook prima een uur in zn bed liggen met zn knuffel, vind het allemaal prima! Ook sochtends, zeurt niet om eten, niks! 
Lekker genieten!

Ik! 9 maanden en nog steeds rustig. Heerlijk kereltje. Kan ook nadat hij wakker is lekker lang in zijn bedje spelen. Zoooo lief! Echt een cadeautje onze kleine man?? Hij heeft ook nog 2 zussen van 14 en 16 jaar....
Zooo tevreden, rustig en megaaaa vrolijk!
Geniet ervan!

Ja, ik had/heb ook zo'n rustige dochter! Denk dat dat ook kwam, zoals je zegt, doordat ik haar hongersignalen voor was. Ze hoefde dus iig al niet te huilen om eten.
En ook zij lag vaak rustig in haar bedje rond te kijken.   Met enige regelmaat dat ik boven kwam als ze lag te slapen, dat ze gewoon wakker in haar bedje lag. Dat ik het zelfs een beetje zielig vind, want hoe lang was ze al wakker?! 
Ze is nu 11 maanden, en een super vrolijk en gezellig meisje. En nu ook wordt ze altijd kletsend en spelend wakker zonder te huilen.   
Geniet ervan!

Ik! 9 maanden en nog steeds rustig. Heerlijk kereltje. Kan ook nadat hij wakker is lekker lang in zijn bedje spelen. Zoooo lief! Echt een cadeautje onze kleine man?? Hij heeft ook nog 2 zussen van 14 en 16 jaar....
Zooo tevreden, rustig en megaaaa vrolijk! Geniet van alles en zeurt nauwelijks!
Geniet ervan!

Hier precies zo! Inderdaad honger signalen voor zijn en lekker bij je houden, dan is er weinig te mopperen (nee dat geluk heeft niet iedereen, I know!). Hier nog steeds heel blij, relaxt kind dat vol energie zit. Ze vindt veel goed, zeurt heel weinig en slaapt ongeveer net zo weinig, maar daar kan ik dus niet van balen, omdat de rest echt alles goed maakt! 

Mijn dochtertje ook! is inmiddels bijna 4 maanden. Ik vond het ook heel moeilijk, iedereen zei dat ik er van moest genieten. Maar mijn dochtertje was in de kraamweek bijna 10% afgevallen en toen werd mij verteld dat ik moest opletten dat ze niet suf werd. Doordat ik het moeilijk vond in te schatten of ze suf of gewoon moe was maakte ik mij continu druk en was ik net als jij blij als ze een keer huilde. Inmiddels maak ik mij er niet druk meer om, ze is gewoon een lekkere, slaperige droogkloot hahaha. 

Terug
Bovenaan