Rustige baby!!

Onze kleine Kyandro is nu ruim 5 dagen oud.hij doet het echt super hij zit op zn geboortegewicht nu.hij drinkt en slaapt de hele dag met als resultaat dat hij snachts nogal wakker kan zijn.dan wilt ie veel drinken en aandacht.maar huilen doet hij nouwelijks!ik heb al aan de kraamverzorgende gevraagd of het normaal is maar die zei dat het gewoon een ontzettend tevreden lief kindje is.bij mn dochter was het wel anders die wou dag en nacht elke 2 uur drinken en was veel onrustiger.maar moet zeggen dit is wel heel relax hoor!hoop dat ie een beetje zo blijft.
liefs jootje

Zo was onze Noah ook toen ik nog bv gaf. Hij leek tevreden maar ik merkte aan het eind van de eerste week dat hij te slaperig werd en dat hij in de loop van de dag steeds minder goed bij me dronk. S,avonds was hij dan heel onrustig en was ik hem zo,n beetje de hele avond aan het aanleggen. Toen de kraamhulp eenmaal weg was zagen we hem geoon afvallen.Hij dronk steeds slechter en viel steeds in slaap. Het leek eerst goed te gaan met de bv en hij had nog steeds plas en poepluiers ,maar de luiers werden minder zwaar en ik moest hem overdag wakker maken voor een voeding,dus toen vertrouwde ik het echt niet meer. (zie mijn topic gestopt met de bv) Gaan wegen op cb en gelijk advies gekregen om bij te voeden,maar ben toen gelijk overgegaan op de kv Nu met de fles is het nog steeds een tevreden mannetje,gelukkig;) maar ik merkte gelijk verschil,hij was meteen veel allerter tijdens het voeden. S,avonds vraagt hij wel nog steeds wat meer aandacht,dan wilt ie gewoon lekker knufflen met mama,maar ik weet dan wel dat hij niet huilt van de honger. Nu weet ik ff niet of je bv geeft,maar zo ja, dan waak er een beetje voor dat hij niet te suf wordt,want dat is ook niet goed.Je hebt ook stille honger lijders,zoals Noah. hij heeft wel wat van mij gehad,maar het was blijkbaar niet voldoende. Hoe of wat er nu niet lekker liep met de bv weet ik niet, maar ik ben nu blij dat ik over ben op de fles en echt een tevreden kindje heb.

Wilde gewoon even mijn ervaring delen,misschien heb je er wat aan.

liefs,

Wat heerlijk dat je zoontje het zo goed doet. Binnen 5 dagen op z'n geboortegewicht, super hoor!!

Klinkt een beetje als hoe mijn zoon als baby was. Die huilde alleen maar als hij honger had. De eerste 3 nachten was hij wat onrustig, maar daarna was het voeden en direct slapen. Ook overdag sliep hij veel, en groeide als kool. Onze zoon is altijd makkelijk gebleven (nu nog steeds), ik weet niet wat slapeloze nachten zijn door een baby, dat hebben wij nooit gehad. Ik hoop voor jou dat jouw zoontje ook zo'n makkelijk ventje is! Geniet er in ieder geval lekker van!

Excuses als ik mijn eigen bezorgdheid op jouw heb geprojecteerd,je zult het zelf wel aanvoelen en heb je gewoon geluk met een erg tevreden mannetje,
Dus in dat geval,geniet ervan! ;)

liefs,

hEEEY,

Wij hebben ook zo'n ontzettend lieve baby. We dachten eerst dat hij misschien ziek was omdat hij (bijna) niet huilde enzo... maar hij is gewoon ontzettend tevreden en makkelijk.

Gelukkig maar, want nu zijn we wel gelijk onze slaap helemaal bij.

Geniet van je lieve baby!

liefs

Hey meiden,

Wil jullie niet ontmoedigen, maar de eerste 3 weken zijn (meestal) het makkelijkst! Daarna komen de meeste baby's 'tot leven', beginnende darmpjes echt te werken, willen ze lekker bij mama zijn en vastgehouden worden, laten ze zich wat meer horen als ze honger hebben..
Bij mijn oudste was het zo en nu bij de tweeling weer.. Gelukkig blijven het redelijk zoete baby's hoor, maar je zult ervaren dat het de eerste dagen/weken anders is dan de periode erna!
Neemt niet weg dat het gewoon genieten blijft van die kleine wondertjes!!

Wat fijn joh!!

Heerlijk om ook goede berichten te horen..

Vriendin van mij is namelijk in juli bevallen en ze hebben een huilbaby.. ze kwam hier maandag om "mij op te vrolijken" Maar dat was uiteindelijk andersom.. Ze was zo moe en zo blij dat ze heel even de kleine uit handen kon geven..
Dus dan is het wel fijn om te horen dat het ook zo goed kan gaan..:D

Geniet van jullie tevreden kleintje..:D:D

Terug
Bovenaan