rustige tijden??

Hoi allemaal, na een ware geboortegolf van eind november en begin december is het nu wel weer erg rustig. Hoe gaat het met alle bolle buikjes? Voor ons duurt het nog twee nachtjes en dan kunnen we ons derde ukje bewonderen, spannend!!
Allemaal veel succes met de laatste loodjes en de bevalling en geniet lekker van je gezinnetje onder de kerstboom. Liefs Nouky

Erg rustig ja...
Zo rustig hier dat ik er echt gek van word. Ik was vrijdag uitgerekend en iedere dag erna is rampzalig hahaha. Ben nog nooit zo passief geweest. Wil NU bevallen. Helaas hebben we er iets over te zeggen en ga ik maar verder genieten van alle schopjes. Jij veel succes met aftellen!!! 2 nachtjes... fijn hoor!

Hoi Nouky,
Wat fijn dat je nu af kan tellen! Nog twee nachtjes superspannend?
Geniet nog twee dagjes van je buik. Heel veel succes en vooral geniet ervan!

Het is inderdaad heel rustig hier!
Zelf ben ik vandaag 40 weken en wacht ook maar rustig af. Of ja... rustig iedere avond dat ik naar bed ga denk ik zou het vannacht zover zijn, maar helaas word ik iedere morgen weer met een dikke buik wakker.
Wie weet moet ik nog twee weken wachten!

Iedereen heel veel succes en vooral geniet ervan!
Groetjes Kim

Nouky, veel succes en vooral genieten inderdaad!

Hier ook nog rustig. Nu 39 weken en 5 dagen. Het rommelt soms wat, maar zet telkens niet door. Voel me op zich nog prima, al gaat het slapen wel lastiger. Maar ben ondertussen wel erg benieuwd naar ons kindje, dus hoop niet dat het nog 2 weken duurt...

groetjes, Janine

Zeker spannend! Geniet nog ff van je buik en dan straks van je kleine!
En de andere mama's sterkte met de laatste loodjes...

Terug
Bovenaan