Rustiger aan doen

Hallo allemaal,

Ik kom net bij de verloskundige vandaan. Met het kindje is alles goed, hij/ ziet liet zich meteen weer goed horen. Wat is dat toch genieten!!!

Met mijzelf gaat het minder goed. Ik heb nog steeds heel veel hoofdpijn; ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed. Ook nog steeds veel last van mijn onderrug en bekken. Mijn energiepeil gaat steeds verder omlaag. Op advies van de verloskundige moet ik een tandje terug doen. Ik ga me dan ook, met lood in mijn schoenen, voor de komende twee weken ziek melden op het werk om het wat rustiger aan te gaan doen. Dat valt me wel heel zwaar, zo vroeg in de zwangerschap al. Zeker omdat ik maar heel weinig werk in de week (ik studeer er naast in deeltijd, daar gaat veel tijd in zitten).

De verloskundige adviseerde me om eens voetreflextherapie of zoiets te proberen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Gr ingrid

Wat vervelend dat het niet goed met je gaat. Wel heel verstandig dat je ff niet gaat werken, maar niet leuk.

voetreflextherapie ken ik, maar verder geen ervaring mee...
Succes en doe maar rustig aan.

Liefs Chantal

Hoi Ingrid,
Ik heb een beetje hetzelfde, behoorlijk veel hoofdpijn, moe, futloos!! Ik baal er ook echt van, ben ook niet van plan het tegen de gyneacoloog te zeggen, want ik kan het gewoon niet rustiger aan doen, ik probeer op de dagen dat het kan even te gaan liggen in de middag samen met de jongste en ik hoop dat het binnenkort beter wordt!
Ik krijg ook regelmatig voetreflexth. normaal kan dat ook gewoon weer vanaf de 4mnd, ik ga dus volgende week weer (is een week uitgesteld omdat de middelste ziek was,,balen)
Hopelijk helpt het bij ons beide ;-)
Kan me dus helemaal voorstellen hoe je je voelt, heb helaas verder geen tips!
Liefs MJ

nou ik herken het wel hoor, niet van de hoofdpijn, lijkt me trouwens heel vervelend voor je. Krijg je hier iets voor?