Rustiger aan gaan doen

Hoi,

Vandaag naar de fysio geweest voor mijn bekken.
Ze heeft wat oefeningen voor gedaan, die ik aankomende week moet doen, zodat mijn spieren wat sterker worden.
Morgen ga ik voor het eerst naar zwanger & fit en dat vond de fysiotherapeut een goed idee!!!
Ze zei wel dat ik rustiger aan moet doen! Ik moet goed naar mijn lichaam luisteren en niet denken dat ik alles nog gewoon kan.
Ik kan je best zeggen dat het moeilijk is. Ik voel me verder perfect, weinig last van kwaaltjes en daarom is ook zo moeilijk om rustiger aan te doen.

Gisteren was het toppunt.
Ik was aan het werk en het was super druk en ik maar doorgaan, totdat ik ineens brak en huilend achter mijn bureau zat.
Ik ben door mijn baas naar huis gestuurd en ik moest eerst eens bij komen en daarna mocht ik pas terug komen.
En ik moest zelf aangeven als ik minder wilde werken.
Toch fijn als je werkgever helemaal achter je staat!

Gr Ilse

Zeker heel fijn zo'n begrip volle werkgever. Ik wou dat iedereen dat had. Ik helaas niet en daardoor werk ik nu alleen nog maar voor mezelf en niet meer voor een werkgever. Ook erg handig. Neem je tijd om bij te komen en denk aan jezelf en doe wat je werkgever zegt en ga minder werken.

Groetjes Jojanneke

Inderdaad heel fijn.
ik heb een baas die het normaal niet zo heeft met zieke mensen, maar zwangeren zijn een uitzondering. Ik zit na 1 dag werken ook al weer thuis ivm de bloeddruk die weer omhoog is gegaan.

Maar denk inderdaad aan jezelf.
Ik ben nu op het breekpunt dat mijn werk me gestolen kan worden. Ik ben iemand die altijd maar door wil gaan, en zich bezwaard voelt met ziekmelden.
Maar ik heb me in de zwangerschap nu 4 keer ziek moeten melden en ben nu zover dat ik denk; laat maar.
Ik ga aan mezelf denken en aan die kleine in m'n buik. Dat is 1000 keer belangrijker dan je werk.

Dus lekker rustig aandoen en probeer ook leuke dingen te blijven doen!!!

nou ik zou je een medaille geven voor de lange uren die je maakt. ik kan me heel goed voorstellen dat je daar veel buikpijn van krijgt. Een buikband helpt heel veel en die hebben ze in alle maten dus op naar de prenatal!

Terug
Bovenaan