rustiger eten??

Beste ouders,
Mijn zoontje van 8 weken heeft enorme krampen (meer dan gewoon). Nadat we moesten overstappen op voeden via de fles zijn de krampen nog erger geworden. Roemer is zeer gulzig  en heeft zijn flesje heel snel op. We hebben al alles geprobeert om de krampen minder te laten worden het enige wat niet lukt is hem rustiger te laten eten, want hoe kun je een kindje van 8 weken vertellen dat hij rustiger moet eten?
Kan iemand mij 1 of meerdere tips aan de hand doen om Roemer langer over zijn flesje te laten doen?
Alvast bedankt
Caroh
 
Hoi,

Ik weet niet hoe lang je zoontje over zijn flesje doet maar het beste is om tussen de 15 en 20 min over te doen.

Maar ja sommige kinderen drinken dd erg snel.

Heb je al geprobeerd om een speen te nemen met het kleinste gaatje?

Verder kan je er weinig aan doen denk ik.

Wel weet ik dat er specile flessen zijn bv de kromme waardoor ze minder last zouden hebben.

En ook uit amerika zijn flessen te bestellen tegen krampen. Op het werk heeft een kindje die en de ouders zeggen dat het werkt. Misschien even infomeren naar een flesje.

groetjes
 
hoi,

mijn zoontj was heel gulzig, waardoor hij niet alleen krampjes kreeg, maar ook ging spugen.
Wij zijn toen begonnen met Johannesbroodpitmeel (JBM), doordat de voeding hierdoor dikker wordt, moet je kindje meer werk doen om te drinken, maar zal het ook rustiger gaan drinken.
Vaak wordt Jbm toegepast bij spugende kindertjes, maar mijn ervaring is dat het ook goed gegeven kan worden bij gulzige drinkers.

Veel succes,

groetjes Marjon
 
Terug
Bovenaan