rustiger...

Hey,

Ik merkte gister dat ik echt enorm ben veranderd! Ik ben echt stuk rustiger geworden...

Bijvoorbeeld: Ik moest een hoop dingen doen, en heb een hoop gereden in de auto. Ik merkte ineens dat ik me overal netjes aan de snelheid hield. Niet dat ik normaal gesproken een snelheidsmaniak ben, maar ik reed op bepaalde stukken toch wel makkelijk 10 km per uur te hard,e n moest dan echt opletten om niet nog harder te gaan rijden...

Bijvoorbeeld: Ik was altijd heel fel als mensen mij (of iemand anders) onrecht aan deden voor mijn gevoel. Of wanneer er iets oneerlijks gebeurde... Nu laat ik het over me heen komen. Denk, nou ze zullen het wel niet express gedaan hebben. Of ze zullen me later wel vertellen waarom...

Ik lijk wel rustiger en berustender geworden... Herkenbaar?

Liefs,

T

hahaha nee zeker niet herkenbaar. Maar lijkt me wel een super eigenschap.
Ik ben juist feller, zullen wel hormonen zijn. Ik heb wel dat ik bewuster ben van risico's omdat ik nu niet alleen meer aan mezelf hoef te denken.

liefs

Ik had net al een antwoord gepost, maar de site doet weer eens vreemd. Nieuwe kans.

hahahha geweldig maar niet herkenbaar. Maar wat lijkt me dat een super eigenschap.
Ik ben juist feller geworden, zullen wel hormonen zijn. Wat ik wel merk is dat ik me heel bewust ben van het feit dat ik niet meer alleen ben. En dus bij sommige dingen echt nadenk.

liefs

Heeey,

Dit is inderdaad heel herkenbaar!

Mijn vriend valt het zelfs op dat ik langzamer rij (nog altijd neit de aangegeven snelheid maar goed) hahaha...

En bij veel opmerkingen enzow van andere mensen denk ik.... och ja... wat de fuck.... boeiend....

Terwijl ik normaal erg fel kan reageren en de snelheid in deauto ook niet op maximale snelheid staat....

Hoi,

Ik kan enerzijds sneller uit mijn slof schieten, maar ik merk vooral ook dat ik vaker denk: laat dit maar lekker aan mij voorbij gaan.

Daar waar ik me normaal ergens over op zou kunnen winden en het ook uit zou spreken, heb ik nu zoiets van: ik ga mijn energie daar niet meer in stoppen.

En ik rij ook rustiger, ik rij normaliter best pittig, maar ik realiseer me heel erg wat de consequenties van een evt. ongeluk zouden kunnen zijn. Daar heb ik dus geen zin in!

Dus ook ik ben gemoedelijker geworden!

x

He wat grappig, ik dacht dat het aan mij lag!
In mijn relatie en gezin ben ik niet rustiger en spelen mijn hormonen mij soms echt parten.
Maar buitenshuis, bijv op mijn werk, gaat het merendeel van de ellende heerlijk langs mij heen.
Dingen waar ik mij normaal gesproken enorm over op zou winden doen me nu weinig tot niets, ik vind het vaak gewoon de moeite niet waard om er energie in te stoppen.
Heerlijk!!!!!

Terug
Bovenaan