Ruzie en zorgjes

Hoi meiden,

Gisteren heb ik ruzie gemaakt met mijn lief. Hij was de ramen aan het soppen binnen, nou ja met een spuitflacon en een doekje. Hij had er een eigen mengsel van spiritus en water in gedaan. Ik zat ondertussen mijn moeder te bellen en werd na een tijdje helemaal beroerd van de spiritusdampen... En mijn moeder maar doorpraten en mijn zoontje ging maar niet slapen, dus ik kon niet boven gaan bellen. Dus maar in de tuin gaan staan, maar het regende keihard. Uiteindelijk de wc opgezocht, maar de dampen trokken ook de gang in.

Zoals jullie weten ben ik vrij zeker dat ik zwanger ben, dus ik was bijkans in paniek!! Toen mijn moeder eindelijk ophing, viel ik dus gelijk over mijn vriend heen: hoévéél spiritus heb je eigenlijk wel niet in die fles gedaan!!!! En hij maar roepen dat hij het anders niet schoon krijgt (ik heb echt een huishoudelijke schat), en ik maar roepen dat dat nu even niet zo belangrijk is, dat die gifdampen slecht zijn voor het kind!

Anyway, we hebben samen romantisch door de regen lopend het weer bijgelegd. Maar eerlijk gezegd maak ik me nog steeds een beetje zorgen. Ik heb steeds dat zinnetje in mijn hoofd, dat ik op babybrabbel in week 4 heb gelezen: 'er mag in deze belangrijke week niets misgaan'.

Wat denken jullie, moet ik me zorgen maken of is er nog geen sprake van uitwisseling van schadelijke stoffen naar mijn eventuele kind?

Het gaat trouwens nog steeds de 'goede' kant op met mijn misselijkheid, dwz ik ben dus kotsmisselijk, ha ha!
Ik denk er dus maar over om misschien zondag al te testen, 1 dag na NOD. Als je zo misselijk bent, moet dat toch ook in je urine zijn aan te tonen? 8 dagen wachten vind ik bij nader inzien wel wat al te ambitieus en zondag is de enige dag dat we lekker samen zijn...

Sorry voor het lange verhaal, wilde het goed vertellen.

Liefs, inge
 
allereerst wil ik zeggen dat ik het niet weet van eventuele gifdampen......
maar hihihi lekker dat je het toch weer heb bijgelegd
en hihihihi ga lekker testen joh:D ben je ook van de onzekerheid af!!
en jah het is ff duur misschien om telkens zo een test te halen maar het is voor een goede doel toch hehehe!!
en ff nog iets!!!
ik heb al een aantal keren opgemerkt dat we onze exuses aanbieden als we het over iets onsmakelijks hebben als ik kleuren van slijm en dergelijke...we zijn merendeels vrouwen hey dat moet toch kunnen zonder sorry's ;)
en jah dat je een lang verhaal typt vin ik ook zo erg nog niet lekker typen lekker van je aftypen kan geen kwaad:D alleen hebben we ietsmeer te lezen maar dat vin ik juist zo leuk aan de forum!!!
veel liefs Debbert
 
Ik zal het Guinisse book of records dus maar weer afbellen !! HAHAHA
Ook ik weet niets van giftige dampen, ik wou vooor jou dat ik wel iets wist, maar helaas.
Ik wacht op je nieuws na het testen dat je zwanger bent.

Veel liefs Biaggi
 
Terug
Bovenaan