Ruzie in het park

Ff van me afschrijven hoor.

Pfff ik kan me er nog boos om maken. Ik ging met Jamie nog eventjes naar de kinderboerderij en dat is vanaf de auto nog een stukje lopen. Maar dat doet Jamie goed, dus wij aan de wandel. Erg leuk hoor. Komt er ineens een hond net zo groot als Jamie aan rennen en die vliegt gelijk op Jamie af. Pfff ik schrok me rot. Gelukkig was het meer vrolijkheid dan iets anders. Maar Jamie lag ondertussen op de grond en was aan het huilen. Ik kreeg hem niet onder die hond vandaan. Ik had dat beest bijna een schop verkocht. Komt die vrouw heel sloom aanlopen en ze zegt "ja sorry het is nog maar een puppy" Dus ik zeg dat ik  het niet normaal vind en dat Jamie op deze manier wel altijd bang voor honden kan blijven. Jamie is gek op beestjes en ook honden, maar hij was echt heel bang en in paniek. Pffff sommige mensen!!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Kan me heel goed voorstellen dat je even flink geschrokken bent. Hoe vaak hoor je niet dat er op deze manier kindjes gebeten worden in het gezicht. Zelf heb ik mijn hond altijd aan de lijn, het is maar een Westy maar toch, hij is zo enthousiast en daar worden kindjes heel vaak door overdonderd. Mijn vriendin haar zoontje is zich dus een keer kapot geschrokken door een Herder en dat joch durft zelfs niet naar binnen bij mensen als hij een hond ziet liggen of staan. Ik vind dat zo zielig.

Ik hoop dat Jamie snel weer een heel lief hondje tegenkomt en die dan flink knuffelt en dan is hij hopelijk de aanvaring met deze pup gauw vergeten.

Groetjes Jolanda

Ach wat zielig voor Jamie. Ze moeten hem gewoon aan de lijn houden. Als dat beestje nu gewoon mag gaan en staan zeg maar dan zal hij echt niet over een jaar als hij wel groot is netjes om kinderen heen lopen. Dan is de kans alleen maar groter dat hij ook tegen een kind opspringt. Nou hopen dat jamie niet bang is nu voor honden.

wat een stom wijf zeg, als je toch ziet dat er zoiets gebeurt dan ben je er toch als de kippen bij om je hond weg te halen??
hier kan ik niet bij met m'n verstand hoor...

hopelijk heeft je lieve mannetje er weinig aan overgehouden!

liefs Jenneke mv Ivar

Ik kan er niet bij dat sommige mensen zó dom kunnen zijn.
Dat het beestje los loopt kan ik me nog wel voorstellen,hij moet natuurlijk nog leren om te luisteren en zo,mits het in een afgelegen gebied is ,zoals het bos.
Maar je vliegt er toch gelijk op af als jouw hond boven op een kindje ligt die compleet van de kaart is?
Sommige mensen zijn gewoon niet zo slim denk ik!
Hopelijk houdt hij er geen angst voor honden aan over.
Groetjes Tanja.

ow jeetje ik weet hoe je je op zo um momend voeld ik heb het met tim ook gehad
maar alleen ik pakten het niet zo slim aan of misschien juist wel
ik heb die hond bij zijn dek vel gepakt en 3 meter veder weggegooid
ik deed het uit schik wand ik wist niet of die het nou deed uit     lol of om dat hij hem ging bijten je wild niet weten wat er kan gebeuren brrr nou hoop maar dat hij er geen angst
aan over houd

gr stephanie en timothy

Wat een vreselijk slecht excuus van dat mens zeg! Tuurlijk is het nog maar en pup, maar dan nog is jouw taak om die hond accuut te leren dat dat gedrag niet gewenst is!
Sumo van ons ( Franse bul..) is één bonk spieren en die loopt zonder pardon ons omver, hoe klein ie ook is, en hoe lief bedoelt ook! Als wij wandelen heb ik altijd koekjes in de zak voor kinderen. Om 2 redenen. En, om kinderen die bang zijn maar wel willen aaien te laten zien dat ie heel lief is, en als hun EN mama het goed vinden mogen ze het koekje zelf geven. En ten tweede voor het geval dat hij in zijn enthousiasme een kind omver loopt en ze bang geworden zijn, we samen een koekje kunnen geven om het weer leuk te maken en de angst weg te nemen! ik hoop dat er geen kind is dat aan Sumo'tje angst voor honden overhoudt namelijk, dat is helemaal niet nodig...

En voor de mama boven mij: ik had hetzelfde gedaan, Als een hond zo bij Thomas of Nina doet, geef ik hem uit instinct een doodschop vrees ik, sorry...

Kus, Marieke

hey natas
wat zul je zelf ook geschrokken zijn of niet
en idd wat een stom excuus van die vrouw zeg sommige mensen   Hoop voor je dat jamie nu niet bang wordt voor honden in ieder geval
groetjes mira

Terug
Bovenaan