Ruzie maken???

Misschien heb ik een heel stom vraagje, maar kan het kwaad als ik tijdens een ruzie flink kwaad ben geworden en me erg opgewonden heb.
Daarna voelde ik mijn buik wel, dat hij wat gespannen was. Na een uutjes alles weer goed.
Kan dat nu kwaad, als je je zo druk maakt????
Ik ben 6 weken + 5 dagen.
Ik heb 2 miskramen meegemaakt en ben zooooo bang dat het weer fout gaat.
Ik heb met mijn man afgesproken dat we dit niet meer doen, het zover laten komen dat er erge ruzie komt waardoor ik me ga opwinden. Hij was zo lief daarna, echt niet normaal.
Mijn vraag, kan dit nu kwaad????

Liefs, Go
 
Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je na twee miskramen bang bent voor elk pijntje. Een miskraam ontstaat echter doordat er iets met de celdeling al niet goed is gegaan.

Maak je er niet te druk om want een keer ruzie maken kan geen kwaad. Maar beter is het nog om geen ruzie te maken, maar daar werken jullie al aan.

Syl
 
Hoi Go,

toevallig heb ik precies dezelfde vraag aan de assistente van de gyn. gevraagd vorige week.
Ik heb al een paar keer in de afgelopen 2 weken stressmomenten gehad en dan krijg ik ook harde buiken!

Zij stelde me gerust en zei dat een gezond kindje daar normaal gesproken gewoon tegen moet kunnen.
Als je al een miskraam zou krijgen door stress dan komt dat vrijwel meteen naar voren zei ze.
In mijn geval zou dat dan al lang aan het licht gekomen zijn volgens haar.
Verder gaf ze natuurlijk wel het advies om stress zoveel mogelijk te vermijden, maar dat spreekt voor zich .

groetjes mamavan2

(6weken+1 dag zwanger)
 
Hoi Go1,

Mijn ervaring mer ruzie maken is niet zo goed. Stres tijdens de zwangerschap word erg afgerraden kan van alles veroorzaken. Dus mied, niet meer doen, praat uit ervaring.
ik wil het je wel vertellen maar ben even je e0mail adres kwijt.

Liefs van mij, zoontje van 16mnd en kruimeltje 5 wk.
 
Hoi meiden,

Dank jullie wel voor jullie geruststellende antwoorden.
Ikzelf dacht ook niet dat het echt kwaad kon, een miskraam is vaak al een aanlegfout.
Maar ik wilde toch graag bevestiging van jullie.
Verder voel ik me goed, wel pijnlijke borsten, af en toe misselijk.
Maar die harde buik heb ik alleen als ik me te druk maak, niet meer doen dus!! Ha Ha.

Muizebeest, ik had je verhaal hier gelezen op het forum. Je hebt inderdaad al heeeel wat voor je kiezen gehad. Ik snap dus best dat je bang bent en zeker stress vermijd.
Dit ga ik ook doen. Ik ga gewoon verstandig zijn en ergens geen hele discussie van maken. Dat is het me niet waard.
Mijn kindje is op dit moment het belangrijkste......

Liefs, Go
 
Ik kwam dit onderwerp tegen en wil er ook graag op reageren hoop dat je nu jaren later een gezond jongetje of meisje op de wereld hebt gezet ondanks de ruzie (s). Ik zit met hetzelfde vorige week met 7 wk en 1 dag een kloppend hartje gehoord maar paar dagen later toch ruzie met vriend en me erg opgewonden. Sindsdien ben ik ook bang dat t hartje misschien niet meer klopt. Op 10/6 dan 9 weken en dan 2de echo. 
 
Terug
Bovenaan