ruzietje

A

Anoniem

Guest
he hallo
ik heb een vraagje. Ik zie in alle discussies dat iedereen zo gelukkig is en zo. Nou dat ben ik ook wel, maar ik hen laatst wel een ruzietje gehad met mijn man over zwanger worden.
Het zit namelijk zo. Ik ben niet zo'n klusser. het kon mij eigenlijk best wel gestolen worden. Maar nu ik gestopt ben met de pil merk ik dat ik meer zin heb. Nog niet echt super veel, maa rwel duidelijk meer. Nu denkt mijn man dat ik meer zin heb, omdat ik zwanger wil worden en dat we alleen daarom klussen.
Ik kan hem niet goed aan het verstand brengen dat ik er nog niet zo erg mee bezig ben en dat mijn zin echt komt door het stoppen van de pil.
wie kent dit ook? of is iedereen al een echte klusser?
Ik vindt dit soms erg frustrerend.

groetjes daan

He daan,

Ik herken het ook echt helemaal.
Toen ik de pil nog slikte hoefde het van mij niet zo maar sinds ik ben gestopt met de pil heb ik echt veel meer zin.
Als je de bijsluiter leest staat het er ook dat je minder zin kan hebben, het is dus echt een bijwerking van de pil als je geen zin heb.
Ik zei van de week tegen mij man dat als we straks zwanger zijn dat ik daarna echt geen pil meer ga gebruiken Als ik dit had geweten  was ik al veel eerder met de pil gestopt. Nooit geweten dat ik sex zo leuk en lekker zou gaan vinden hihihihi

Maar helemaal herkenbaar en het is dus echt zo.

Gr,
Lin

ben blij dat er nog meerderen zijn die dit hebben (meegemaakt).
Ik begon mij al abnormaal te voelen. Als ik mijn omgeving moest geloven deden die het bijna iedere dag, terwijl het voor mij helemaal niet hoefde.
Nu hoeft het ook niet iedere dag hoor, maar ik weet wel ik ga straks niet weer aan de pil. die hormonen troep. Ik bedenk wel wat anders.
Tja voorlopig hoeft dat nog niet. eerst maar eens zwanger worden en een kindje krijgen.
ik moet nog wachten tot begin augustus voor uitsluitsel.
ach we wachten rustig af.

groetjes Daan

Hallo!

Ik vind dit echt herkenbaar. Ik heb ook nooit zo'n bijzonder veel zin gehad in sex. Of als we dan bezig waren, had ik zoiets van: ach, nu is het wel weer genoeg geweest.

Mijn zoontje van 2,5 jaar was ongepland. Ik was gestopt met de pil op aanraden van de huisarts omdat   ik een spiraaltje wilde. We hebben het één keer onveilig gedaan en ik was zwanger! Ongelooflijk. Maar goed. Ik voelde me meteen een stuk vrouwelijker toen ik gestopt was met de pil. Het was zo bijzonder.

Ik heb nu voor het eerst een prikpil gehad 4 mei. Maar die troep neem ik helemaal niet meer! Rond 26/27 juli is hij uitgewerkt en dan neem ik niets meer. We willen dan misschien langzaamaan beginnen aan een tweede. Na de prikpil kan het wel een jaar duren voordat je weer ongesteld wordt, maar ik gok dat dit bij mij korter zal zijn, omdat ik hem nog maar 1 keer gehad heb. En ik neem dadelijk inderdaad echt geen pil meer. Al die hormonen zolang, dat kan nooit goed zijn voor je lichaam. Althans datis mijn idee erover.

Succes in ieder geval dames!

Groetjes Ger.

hihihi ik las ook inderdaad op dit forum dat je na het stoppen vd pil meer zin zou hebben

al die tijd dat ik de pil gebruikte had ik minder zin
maar als me stop week was had ik juist super zin

heb hem even ingelicht dat het nu anders gaat worden hihihi hij blij en ikke ook

dus we gaan een hoop klus werk verrichten

Hoi allemaal!

Ik voel me ook een stuk lekkerder zonder het slikken van de pil,alleen ik kan niet zeggen dat ik meer  zin in seks heb gekregen,ik had altijd eigenlijk wel gewoon zin,mag toch?
Maar nu we voor een kindje gaan heb ik wel het gevoel dat mijn vriend er ook meer mee bezig is...we gaan er allebei voor en niet omdat het moet maar we zijn lijkt wel wat meer met elkaar bezig(begrijpen jullie me nog?)
Gelukkig maar,eigenlijk is dit toch ook al een geweldige tijd!!!
Laten we maar genieten......
liefs,swinnie

HELEMAAL HERKENBAAR!!!

In de tijd (ongeveer 13 jaar) dat ik Marvelon slikte heb ik me ook zo gevoeld. Een jaar geleden ben ik gestart met Yasmin-pil. Die was 'fijner'. Je voelde je gewoon 'meer vrouw'. Ik had constant zo'n monotoon gevoel met die Marvelon-pil. Altijd koppijn in m'n stopweek en eigenlijk niet/nauwelijks zin.... Libido van 0,0 dus...

Met de Yasmin veranderde dat wel.. (tot grote vreugde van mijn echtgenoot). Mijn zus maakte mij er destijds op bekend dat de Yasmin op de 'markt' was en dat het een superpil zou zijn voor dit soort 'problemen'... Dus ik ben meteen naar de apotheek gegaan.

Nu ben ik zonder pil, en jeetje.. das nóg beter! Ik (en ook mijn man) weet niet wat ons overkomt. Mijn man zei gisteravond nog dat hij dit een stuk prettiger vond. Hij voelde zich 'dichter' bij me staan sinds we 'het' vaker doen. En ik snap dat ook wel. Seks is toch iets heel intiems. Ik vind het ook helemaal geweldig.

Voor wat betreft de 'ruzie' met je man om het feit 'zwanger' raken. Ik neem aan dat hij het ook wil, dus je moet er wel wat voor over hebben..... Zou ik zeggen....

Maar klus niet alleen omdat het 'moet'. Ik maak er nu een heel circus van.... Kaarsjes, romantisch muziekje, massage, etc... Laat je fantasie de vrije loop
Succes!

Er

Hoi Daan
Wij zaten voor ik stopte met de pil echt onder het gemiddelde. Mijn man vond dat wel erg, maar accepteerde dat best wel. Ik zag er in het begin wel tegenop om te stoppen, maar nu gaat het idd een heel stuk beter. Heb veeeeeel meeeer zin, maar soms ook niet hoor. Mijn man vind dat juist fijn en ziet dat niet negatief dat we zwanger willen worden. Hij geniet er van. Wij hebben wel ruzie om andere dingen haha.
Ik denk dat ik ook geen pil meer wil, maar wil dan wel iets tegen mijn hele erge acne, want daar slikte ik oa mijn pil voor. Maar dat zien we dan wel.

Terug
Bovenaan