RW, hoe is het met je?

A

Anoniem

Guest
Hoi RW,

Natuurlijk lees ik bijna alle berichtjes waarvan ik zie dat jij gereageerd hebt maar wilde toch even speciaal aan jou vragen hoe het nu met je gaat.
Met mij nu wel weer goed maar we hebben nogal een kloteweekend achter de rug: lees bij Hee Nataly als je geïnteresseerd bent.
Aanstaand weekend is het weer NOD voor mij. Benieuwd hoe het zal gaan. Mat deze cyclus op dag 17 de LH-piek. Daar natuurlijk rekening mee gehouden zo goed als het ging. Op zich wel goed dat ik de ovu-test gedaan heb want vorige cyclus mat ik hem op dag 15 dus als ik daar nu weer vanuit was gegaan hadden we mooi mis geklusd.
Ik ben nu niet zo vreselijk gefocussed op NOD en het zwanger worden. Kan me er redelijk relaxed onder voelen. Dat was vorige cyclus wel anders.
Nou ja, zoals je ook bij Nataly kan lezen: had dit weekend zelfs een paar keer zoiets van: poe poe, gelukkig hebben wij dat gezeul allemaal niet; kinderen slapen gewoon 's nachts en overdag zijn ze wakker; ze gaan zelf naar de wc etc. Heb je zelf toch ook wel wat meer vakantiegevoel.
He, meisje, ik hoop van je te horen. (Is er al enig duiveltje te bekennen?)

Groetjes,

M3

Even zelf een bericht typen om dit onderwerp op pagina 1 te houden....

Hoi mama van 3,

RW schrijft ook bij ons mee (3e kindje), maar alleen in het weekend om zo een beetje afstand te nemen van alles. Ik wilde je dit even laten weten, dan hoef je niet altijd snel te spieken of er is gereageerd (doe ik nl. altijd!!). Kan natuurlijk zijn dat ze nu even gaat inbreken!!

Groetjes, Ruma

Ruma,

Wat lief dat je de moeite neemt om  speciaal namens Rw een reactie te geven.
Ik lees ook jullie draadje wel mee.
Toch leuk ook om te lezen. Wij gaan, zoals je begrijpt voor een vierde. Het is wel de derde zwangerschap dus misschien telt dat ook een beetje?

Bedankt!

Groetjes,

M3

Hoi mama van 3,

Ik heb je berichtjes zo tussendoor  bij de verschillende onderwerpengelezen. Heb in ieder geval gezien dat jouw knulletjes, op dezelfde dag jarig zijn dan ik (17-9), of niet?

Ik ben nog niet bezig met ovu-testen, jij wel,  hè? Ik heb een ontzettend onregelmatige cyclus, blijkt nu. Ik dacht eerst altijd tussen de 30 en 35 dagen, maar de laatste keer was het al  41 dagen. Ik weet wel dat ik naar verhouding een late eisprong heb. Maar goed.  Ik zit nu in de derde ronde en wie weet wat oktober brengt (volgens de pendel, ja ik dus ook....  in oktober zwanger raken van een meid).

Groetjes en veel succes,

Ruma

Hoi m3, en..Ruma,
Ja, ik breek even in....haha goed geraden Ruma..
Dit kan niet wachten tot het weekend toch?
M3, lief dat je aan me denkt.
Met mij gaat het eigenlijk best wel oke.
Helaas nog geen duiveltjes te bekennen..dag 36 vandaag...bleh..
Wil zo graag weten hoe of wat..dus laat maar komen..
Heb af en toe last van ongi gevoel, maar dat zakt weer weg, en er komt niets..
Zal wel erbij horen denk ik..
Wacht nog een week, en bel anders de ha even, om te checken.
M3, ik moet je verhaaltje nog lezen bij Hee Nathaly, maar dat doe ik inderdaad ook altijd, en blijf zo op de hoogte van jou belevenissen..
Spannend dit weekend weer dus, en hoop weer erg met je mee.
Mijn jongste gaat ook zo naar school, en ik denk ook wel eens wat je schrijft..makkelijk zo allemaal he..
Geen gebroken nachten, en luiers etc..maar toch lijkt het me geweldig nog zo'n uk.
Lees het andere stukje even..misschien antwoord ik ook nog een keer zometeen.
Probeer inderdaad in de weekenden te reageren, door de weeks zo min mogelijk.
Het lukt me prima.komt ws ook doordat ik nu gewoon zit te wachten, en er verder weinig gebeurt..
Tot later, en liefs R

hoi m3,
en nod vandaag?
spannend, ik duim voor je, en hoor het wel van je..
groet R
ga eten en boodschappen doen..tot later

Hoi RW,

Ja inderdaad, vandaag of morgen....Nu is er nog niks te zien.
Kijken hoelang ik het vol kan houden om niet te testen.
Spannend weer. Morgen doet mijn hubbie mee met de Marathon dus dan moet ik hem verzorgen. Dat zal de aandacht behoorlijk afleiden van de ongi (hoop ik).
Omdat ie de hele loopt is het een dagvullend programma. Hij zegt steeds; o, nog 1 nachtje slapen, vanwege de marathon; ik zeg hetzelfde vanwege jeweetwel.
Wel grappig zo.

Nou, tot morgen maar weer.

Groetjes,

Terug
Bovenaan