RW72

A

Anoniem

Guest
Hoi R,

Ben benieuwd hoe het met je is?
Is het vloeien gestopt?
In het andere topic vroeg je hoe dat bloedverlies bij mij verlopen is maar eerlijk gezegd weet ik het niet meer precies (mijn man zei dat ik in het begin ook bloed verloor bij de jongens en dat ik het zelfs heb nagevraagd maar ik weet  het dus  niet meer precies....). Volgens mij was het niet veel; een veegje of een drupje hooguit...Maar wel meerdere dagen achter elkaar.

Laat je me even wat weten?

Groetjes,
M3

Hoi m3,
gisteren had ik nog steeds wat donkerdere afscheiding maar geen bloed meer...tot net voor het naar bed gaan.
Ik ging nog even naar de wc en bij het afvegen weer wat verdund bloed.
Vandaag ook nog niets gezien, maar wel die afscheiding. Net nog even gekeken, en het lijkt zelfs weer meer wit te worden..Zou het dan toch goed gaan??
Ik voel ook steeds van alles lijkt het van onderen....zal wel psychisch zijn inmiddels.
Ik voel me nog wel zwanger, qua af en toe slapjes en misselijk, en spieren zijn gevoelig in mijn buik.
Weinig eetlust, en volgens mij zitten mijn bh's te strak...ik heb niet zo'n grote maat vanmezelf, en dus valt het wel op.
Heb ook hoofdpijn, en zal me wel te druk maken ben ik bang.
Weet niet goed of ik nou zal wachten met terugbellen om te vragen of ik eerder een echo mag.
Wil graag als ik het binnenkort de familie vertel wel zeker weten, en anders kan ik het pas vertellen na 10 en halve week....Duurt zolang.
Wilde eigenlijk met 10 wk vertellen, net voor de 7e verjaardag van de oudste..
Onze jongste zei laatst spontaan toen ik zei dat hij voorzichtig moest zijn met mama, omdat hij iets hard op mijn schoot duwde...'' hoezo, heb je een baby in de buik ofzo?'
ik wist niet waar ik kijken moest..
Ze weten het niet want we willen niet dat ze oma al inlichten..
Hoe hij er bij komt???????
Soms zeggen ze weleens dat kinderen het aanvoelen..
Nouja, ik hoop op het beste, maar probeer denk ik toch eind volgende week een echo te krijgen.
8 weken moet toch wel kunnen denk ik?
gewoon voor mijn gemoedstoestand..logisch toch?
Jij nog even wachten tot nod he?
Hoe liggen de kansen?
Ik duim voor je/jullie.
Liefs R

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was om eerder een echo te krijgen.

Maar als het een beetje doorsuddert en niet echt veel rood bloedverlies is, kan het inderdaad toch nog wel goed gaan...Hoeveel dagen is dit nu aan de gang?
Toen het bij mij misging begon het met bruinig bloedverlies. Ik wist meteen: dit gaat mis.
En inderdaad de dag erna helder en veel bloed; 3 dagen later was het al over (helaas de zwangerschap ook...). Maar ik was toen pas 5 wk en 5 dg. Lijkt mij niet zo logisch dat je steeds wat verliest, dan weer niet, dan weer wel. Maar ja ik ben geen dokter.
Ik denk dat je alleen mar kan afwachten....

Zelf ben ik nu aan de ovu-tests. Nog geen ei kunnen ontdekken. Maar we klussen, voor de zekerheid, toch maar om de dag. Zodra ik mijn ei heb eten te traceren voeren we de frequentie op (erg hè om daar zo rationeel en doelgericht mee bezig te zijn???).

Dus waarschijnlijk gaan we een behoorlijk beestachtig en ruig weekend tegemoet, hahaha..

Hé meissie, sterkte met de onzekerheid hoor..

Groetjes, M3

quote: Mama van 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2006 10:30:30'));

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was om eerder een echo te krijgen.

Maar als het een beetje doorsuddert en niet echt veel rood bloedverlies is, kan het inderdaad toch nog wel goed gaan...Hoeveel dagen is dit nu aan de gang?
Toen het bij mij misging begon het met bruinig bloedverlies. Ik wist meteen: dit gaat mis.
En inderdaad de dag erna helder en veel bloed; 3 dagen later was het al over (helaas de zwangerschap ook...). Maar ik was toen pas 5 wk en 5 dg. Lijkt mij niet zo logisch dat je steeds wat verliest, dan weer niet, dan weer wel. Maar ja ik ben geen dokter.
Ik denk dat je alleen maar kan afwachten....

Zelf ben ik nu aan de ovu-tests. Nog geen ei kunnen ontdekken. Maar we klussen, voor de zekerheid, toch maar om de dag. Zodra ik mijn ei heb weten te traceren voeren we de frequentie op (erg hè om daar zo rationeel en doelgericht mee bezig te zijn???).

Dus waarschijnlijk gaan we een behoorlijk beestachtig en ruig weekend tegemoet, hahaha..

Hé meissie, sterkte met de onzekerheid hoor..

Groetjes, M3

Effe wat dingetjes verbeterd (want ik wilde mijn ei toch maar liever niet eten.....)

Hoi m3,
Vandaag dus de zesde dag van het rare bloedverlies/afscheidingsgebeuren...
Vandaag dus al wel weer wat gezien..
 Ik snap het ook niet!
Ga er inmiddels ook maar vanuit dat als het  mis zou gaan,  het nu toch wel door zou zetten, en dat duurt toch geen weken...??
Kan het meet een inlegkruisje af, dat doe ik ook omdat je het dan beter ziet qua kleur...Zwarte onderbroek laat moeilijk zien wat voor een kleur het is.
Ik ben nog wel ongerust, maar voel me gewoon zoals ik van de vorige keren weet.
Dus heb nog een beetje hoop.
Die echo zou me zo goed helpen..Maar begreep al aan de telefoon dat ze er niet zo happig op zijn bij de vk hier..
19 sept duurt nog zzzzoooooooooooo lang...
Nou, lachen wat je schreef over het aan te komen weekend..En nee, dat ei eten helpt niet echt..hihi
Ik zal aan jullie denken, wie weet helpt het...hahaha
Suc-6 Liefs R

RW,

Vandaag goed nieuws voor mij! Testte vandaag positief met de ovutest! Ik ben zo blij dat er dus blijkbaar wel gewoon een eisprong is. Ik was zoo bang dat er iets mis zou zijn dat ik er al helemaal vanuit ging dat er ook nu wel niks zou verschijnen op de test.
Maar goed, een positieve test dus en nu zeker vandaag en morgen aan het werk (en ik denk ook maandag en dinsdag voor de zekerheid).
Bij jou nog geen verandering. Wat balen zeg. Hopelijk wil de vk je toch een beetje grust stellen. (Anders misschien naar de eerste hulp?)

Groetjes,
M3

Terug
Bovenaan