Ryan is vanacht weer opgenomen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

vanacht is  Ryan weer opgenomen
hij had ruim 40graden koorts
en had weer hele slechte urine
Ryan heeft dus weer een urineweginfectie en een hele hoge ontstekingswaarde
wat er op wijst dat zijn nier ook meedoet nu waaarschijnlijk
de geplande operatie voor a.s.   woensdag  (om hem te helpen aan zijn reflux,terugloop
van de urine van de blaas naar de nier) gaat dus niet door  
hij moet nu eerst hiervan gaan herstellen
ze proberen vandaag of anders morgen nog een echo van  de nieren te maken.
dit is zijn 3de urineweginfectie al en 2de opname

zodra ik meer weet laat ik het hier weten

groetjes moekje    

hallo,

zo zielig dat zo,n klein mannteje al zoveeel moet doorstaan, ik hoop dat hij snel geopereerd kan worden en snel weer op de been is, ik wens je veel sterkte toe en en dikke knuffel voor je kleine stoere mannetje.

veel sterkte,
bianca

Hoi Moekje,

Heel veel sterkte voor jullie! Wat is dat toch naar, steeds weer naar het ziekenhuis. Hopelijk is hij snel zo opgeknapt dat de de operatie kunnen doen.

Heel veel liefs Mariska

En van Feline een dikke knuffel voor Ryan!

Hoi Moekje,
wat vervelend voor je kleine man. Ik hoop dat hij snel hersteld,
heel veel sterkte ,
groetjes van Sonja.

Hoi Moekje,

Heel veel sterkte de komende tijd in het ziekenhuis. Hoop dat je kleine man snel weer beter is en dat dan snel de operatie plaats kan vinden!
Ik weet hoe het voelt als je kleintje voor de zoveelste x weer in het ziekenhuis ligt.
Heel veel succes en ik duim voor jullie dat ryan snel weer uit het ziekenhuis kan....

Liefs,

Frieda

Hoi Moekje,
Het zit jullie ook niet mee he!!!!Ontzettend vervelend zeg. Ik wens jullie sterkte en veel beterschap voor Ryan. Dat hij maar snel opknapt en de operatie kan plaatsvinden.
Dikke knuffel voor je kleine mannetje.
Liefs Naomi

Hoi Moekje.

Wat erg!!! Wat zul je balen dat die operatie ook niet door gaat, nu moet je nog langer wachten. Ik hoop dat je ventje snel hersteld en dat ze hem dun ook snel kunnen helpen.
Groetjes Lynn

wat vervelend zeg. heel veel beterschap met je mannetje

groetjes sib

Terug
Bovenaan