Sàvonds brullen tijdens het slapen gaan

en alleen willen slapen met een flesje (lees een half uur gebukt voor het ledikant) totdat hij in slaap valt.
En als hij klaar is met drinken maar nog niet in slaap gevallen..... BRULLEN...
Zeg maar geust gillen want hij wil ZO GRAAG slapen en wrijft dan steeds harder in zijn oogjes en trek aan z'n oortjes (keimoe).

Van alles geprobeerd maar niets lukt.

Ik pak dadelijk maar het boek van oei ik groei erbij en wellicht maakt hij een sprongetje...

Maar het is best een geworstel zo iedere avond.
En gelukkig heeft hij nog geen tandjes anders zou het nog slecht zijn ook.

Zijn er meer hummie's die daar last van hebben...???

Liefs Jeannette en Sem

Hoihoi,
Ik heb gelukkig geen problemen met het slapen gaan maar heb wel ergens gelezen dat sommige kindjes dit hebben na het verzetten van de klok...
Is het bij jouw kindje misschien toen begonnen?
En wat tandjes betreft,Bij Delano kon ik ook niets ontdekken(bobbels of iets dergelijks)en toch had hij er ineens één,dus misschien toch last van een doorkomend tandje.
En volgens mij is er een sprongetje rond de 28 weken die heel heftig kan zijn(niet slapen ed.)
Succes in ieder geval!
Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

Betreft het tandje zou wellicht kunnen.Sem kwijlt véél en sinds 3 dagen weer een spuitluier terwijl het eerst harde poep was hahaha...!!!

Ik denk inderdaad een sprongetje maar deze houd het vrij lang aan... wellicht een combinatie.
Hopelijk duurt dit niet te lang, nog niet eens zozeer voor mij maar voor mijn lieve knulletje.

Dank je wel voor je snelle reactie.

Liefs
Jeannette en Sem.

Inderdaad,misschien een combi van die twee.
Delano had ook van die spuitluiers(nog steeds trouwens,hij krijgt de één na de andere tand).
Ik hoop dat je mannetje snel weer lekker inslaapt!
Groetjes Tanja

Bij Thomas is het een beetje een mengeling van tandjes die in grote getale door komen en het verzeten van de klok denk ik. Ik ben zelf nog steeds van slag door dat ene uur, en ik vrees dat Thomas ook zo'n zielepietje wordt dat 3 weken nodig heeft om de nieuwe lichtinvallen te accepteren.... Is hier 's avonds meestal maar heel kort en bondig even Brul, maar meestal slaapt hij dan toch weer de hele nacht door,

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan