S’nachts doorlekken

<p>Goedemiddag,</p><p>Wie heeft de gouden tip om de hele nacht vol te houden zonder dat de luier doorgelekt is.</p><p>Tot nu toe geprobeerd: pampers premium protection, pampers pants, pampers pure, Kruidvat droog en vertrouwd en Etos luiers. <br /><br /></p><p>Denk wel 4 van de 7 nachten wordt m’n dochtertje s’nachts wakker en is alles nat (romper, pyama). <br /><br /></p><p>ik hoor graag jullie tips!</p>
 
Pampers baby dry? Ik gebruik die, met een andere lekt ze ook echt door... en is de maat nog goed? Misschien een maat groter proberen? 
 
Wij hadden dat probleem ook op het moment dat hij een beetje tussen maten in zat. Hij plast nogal veel dus de kleinere luier was dan echt vol waardoor hij begon te lekken en de grotere luier zat dan te wijd waardoor het ging lekken. Je zou dus inderdaad eens een andere maat kunnen proberen.
 
Hier ook een welbekend probleem. Tot nu toe gaan de luiers van jumbo eigen merk het beste! Onze zoon is een echte buikslaper, dus moet ie wel goed hoog vastgemaakt zijn aan de voorkant.. 
 
Bij ons werkt het om niet meer te veel drinken te geven 's avonds. Mijn zoontje is een goede drinker en drinkt op het kdv (rond 16.30uur) en thuis tijdens het eten makkelijk nog 1 of 2 flessen weg, waardoor we ook met een doorlekker zaten. Hij krijgt nu tijdens het eten een klein bekertje (zeker als hij op het kdv nog veel heeft gedronken) en sindsdien gaat het goed. Ook weet ik niet in welke maat jouw kindje zit, maar ik heb de 5+ maat nu omdat hij zoveel drinkt en dus plast en ook dat werkt erg goed moet ik zeggen. 
 
Luier maat groter en dan voor de navht achterste voren aandoen. Omdat het achterste deel groter is een dus ook meer kan absorberen wil dit weleens helpen. 
 
Hier werkt Pampers Baby Dry als enige optie s nachts. Heeft er volgens mij ook mee te maken of ze op hun buik op rug slapen (onze dochter slaapt op haar buik). Andere varianten van Pampers en bv Etos lekken ook door s nachts bij onze dochter
 
Terug
Bovenaan