S'nachts Hysterisch en ontroostbaar

mijn dochter is nu 2 jaar oud heeft letterlijk 2 nachten doorgeslapen.

overdag is ze een hele lieve vrolijke meid.

maar sinds een paar maanden word ze s'nachts wakker helemaal hysterisch ze wilt niks ik kan haar niet optillen omdat ze zichzelf helemaal stijf houdt ze schopt en slaat en bijt me dan als ik haar wil troosten ze zegt ook mama ga weg, ik wil haar natuurlijk niet alleen laten als ze zo overstuur is, dus ga ik dan af en toe even bij haar kijken en haar alsnog proberen te troosten alleen lijkt dit het alleen maar erger te maken en dan vooral als ik de kamer in kom en breekt echt me hart als ze zo lelijk doet tegen me en ik weet ook niet waarom ze zo doet.

we hebben elke avond het zelfde bed ritueel ik  heb echt alles geprobeerd niks lijkt gewoon te helpen, ik moet echt minimaal een uur wachten tot dat deze bui voorbij is en ze weer een beetje bij zinnen is, ik weet niet waarom ze zo doet of wat er aan de hand is. ik ben elke nacht zeker anderhalf tot twee uur met haar bezig deze nachten breken me echt op nu.

iemand die hier ervaring mee heeft of goeie tips heeft.
 
Hi,



Ik weet niet tot welke leeftijd het kan maar mijn zoontje had rond zijn 1e jaar erg last van nachtangsten (zoe google). Dan kun je niet doordringen en eigenlijk zijn ze niet wakker. Hij vloog als de exorcist door zijn ledikant. Het beste was het gewoon laten gebeuren maar er wel naast gaan zitten en laten weten dat ik er was. Het is vreselijk om te zien. Misschien is het zoiets?

Succes ermee
 
Terug
Bovenaan