s'avonds misselijk en last van maagzuur

De afgelopen paar avonden ben ik s'avonds misselijk of zoals gisteren behoorlijk last van maagzuur. En ik heb wat vaker last van steken in het gebied bij mijn rechterlies, het hoort er allemaal bij, maar leuk is minder.
Hebben hier meer meiden last van.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, vind het steeds spannender worden en wordt steeds nieuwsgieriger naar ons kindje, zal het een jongen of meisje zijn, hoe ziet hij/zij eruit enz.
En ik begin een beetje te verlangen naar mijn oude lichaamsvolume, zonder de buik, maar ook weer niet. Ik vind dat gevoel in mijn buik, als het kindje beweegt zo bijzonder, dat zal ik echt gaan missen als dat weg is.

Alice

Hoi Alice,
ik voel helemaal mee, ook ik ben vaker misseljk dan verwacht en ik kijk erg uit naar wat er in mij nbuik zit. we kiezen er bewust voro het niet van tevoren te weten, maar wordt wel eg nieuwsgierig nu. het beweegt ook erg en dat zal ik erg gaan missen.
sterkte
boekie 31 w + 1 dag zwanger

Ik wordt helemaal gek van de maagzuur. Heb het de hele dag door dus ben een groot Rennie verbruiker.
Heb al van alles geprobeert maar dat helpt niet. Heb het zelfs al van een kopje thee en een broodje/cracker met kaas.

Verder ben ik idd ook sneller misselijk. Heb dit bij de vorige niet gehad en dacht eigenlijk dat het ook een beetje door de warmte kwam die hier nog steeds in huis hangt. Zal het morgen eens aan de vk vragen.

hoi hoi,

maagzuur.. ken het!!! vannacht weer ff rechtop gezeten.. gelukkig is het deze keer niet zo erg als de vorige keer.. toen werd ik er echt gek van..
nu heb ik wel een wondermiddel haha ik heb anatol (ofzoiets..) kan je kopen bij de apotheek wit drankje.. smaakt naar mijn menig stuk beter dan  die rennies drank!  
en  weet je wat het beste is HET HELPT mij  errug goed..
wat ik niet meer kan hebben... cola.. (nu cassis verslaafd) zure dranken van melk krijg je het erger!! gele-vla schijnt ook te helpt..

succes  en ik hoop dat je iets vind..  
liefs Annemieke

Yep, hier ook maagzuur. Maar heb chronische maagzuurklachten dus verwachtte dit wel. Ik gebruik Gaviscon (drankje)  en het gaat daarmee redelijk goed tot zo ver (ik was in augustus al gestopt met mijn medicijnen omdat  ik zwanger wilde worden).  Ik neem het meestal alleen voor het slapen gaan maar als ik erg last heb soms ook overdag. Bij sommige mensen helpt het om 2 uur voor het slapen niets meer te eten (bij mij maakt dat niks uit). Je kunt ook je bed aan het hoofdeinde verhogen. Het schijnt dat op je linkerzij slapen beter is dan op je rechter - de slokdarm loopt namelijk een stukje naar rechts ipv recht naar boven.

hee hallo..

ik moet zeggen dat ik tot nu toe een heerlijke zwangerschap heb gehad..
maar vanaf deze week heb ik ook veel last van maagzuur en vooral in de nacht als ik even lekker op mijn rug wil liggen, komt het opspelen.
ik voel ook heel erg dat de kleine nu wat hogerop in mijn buik wil dus krijg af en toe behoorlijke schoppen in de richting van mijn ribben..
ik merk ook dat ik steeds meer moeite heb met het uit bed komen en bukken om iets van de grond te pakken b.v.
hebben jullie dat ook al?
nou ja maar rustig afwachten hoe het allemaal verloopt.

groet annelies

Terug
Bovenaan