s'nachts steeds krijsen!!

Mijn zoontje van bijna 1 (29 okt.) slaapt de laatste paar weken heel erg slecht. We worden er helemaal gek van. Hij heeft altijd goed geslapen. Hij werd nog wel eens wakker voor een flesje, soms, maar wat er nu is, geen idee. Hij wordt wel 5 keer wakker en dan ook echt krijsen!!!! Als je hem oppakt valt hij meteen weer tegen je aan in slaap en zodra je voorover bukt om hem weg te leggen begint hij weer hysterisch te krijsen. Hij is vorige week zelfs uit zijn bed geklommen!!!!(gevallen!) Hij heeft geen pijn want als we met hem naar beneden gaan is er niets aan de hand. Hoort dit erbij?? Mijn dochter heeft het nooit gehad. Laten krijsen hebben we al geprobeerd maar hij houd iedereen wakker.

Ik weet het niet meer hoor. Straks even naar de dokter om z'n oren te laten checken en vanavond maar op zolder slapen met oordoppen???

Wie heeft dit ook meegemaakt en vertel me a.u.b. dat het tijdelijk is!!!

Groetjes Fenna.
 
Beste Fenna,

Dit is echt slopend! Vooral omdat je niet weet waarom je kindje zo huilt.
Ik zou je advieseren eerst naar de dokter te gaan om te kijken
of het niet iets lichamelijks is, waardoor je zoontje zo huilt.
Kinderen wennen er ook aan hoor om elke nacht te huilen, en vinden
het zooral fijn als je dan komt en hem even uit bed haalt.
Hij kan ook dromen en het vertrouwt vinden als je komt, of bang in het donker zijn.

Mijn zoontje had vorige week het zelfde, streeds huilen. Ben naar de dokter geweest en net wat je al schreef, zijn oortjes waren ontstoken.
Hij kreeg een kuur en na twee dagen sliep hij weer lekker door.

Ik hoop voor je dat het snel verholpen is, want dit is echt zenuwslopend,
en vermoeiend.

Gr W07
 
Als kindjes last hebben van de oortjes is vaak het liggen een probleem, als je ze eenmaal op de arm hebt is de druk direct minder..
Als je hem horizontaal in je armen hebt is hij dan ook stil??
Ik zou idd anders even naar de HA gaan om uit te sluiten dat er met de oortjes niets aan het handje is...

Hopelijk snel weer welterusten!

Groetjes Saskia
 
misschien droomt ie nu, zijn wereld wordt ineens een stuk groter, misschien wil ie leren lopen..... dat verwerkt hij allemaal 's nachts.
en ja hoor dat is tijdelijk.
Ik zou hem gewoon even knuffelen en zeggen dat alles weer goed is, zeker niet boos worden dan voelt ie zich niet veilig en wordt het alleen maar erger.
ik hoop voor je dat het snel weer goed zal gaan.
Martine
 
zie ook topic bij moeders najaar 2007. Daar schrijf ik over mijn zoontje die ook al weer een poos aan het rommelen is en 's nachts ook krijsend wakker word. Gisteren naar de HA geweest en z'n linkeroortje is rood. Nu maar hopen dat het snel beter wordt.

Voor jou kleine ook beterschap!

Groetjes, Yvette
 
Terug
Bovenaan